Bandoeng Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 Hoi Preppers, Wat maken we van 'mung bonen'? Plaats hier ook je recepten, foto's mbt mung bonen. Hier alvast een plaatje van mij Hier zie van links naar rechts; Zakje mung bonen, javaanse (palm) suiker, gember, glasje en blikje cocosmelk, kommetje 'bubur kacang hijau' pannetje met 'bubur' (papje, letterlijk vertaald) En in de zandkasteel emmertje; Tougé kweken Wat 'bubur' betreft, het is in het Indonesisch papje. Het kan van allerlei papje zijn natuurlijk zoals van rijst etc. Deze bubur is lekker zoet maar cocosmelk maakt het weer romig en hartig tegelijk en lekker warm van gember. Super energie bron... powerrrrrrrr Tougé is lekker aan het groeien, ik zal later wat meer foto's maken. Wie volgt? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 Selamat makan! @Bandoeng! Jammie mung bonen! Ik heb ze wel eens bij vrienden gegeten, smullen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 23 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2013 Selamat makan! @Bandoeng! Jammie mung bonen! Ik heb ze wel eens bij vrienden gegeten, smullen! Terima kasih (dank u wel) Dreutel, wat fijn om te horen dat je het heb gegeten en lekker vond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 ik eet in hong kong ,green mung bean soup. dat is een toetje ,een zoete soup met seaweed erin.ben ook een fervente bonen eter. ik houd erg veel van black beans voral in combinaties met zoete aardappels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerys Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 als er weer een bijeenkomst komt waar wij (@bandoeng en ik) wel bij kunnen zijn, nemen we de bubur kacang die van de mungbonen is gemaakt mee @Mrsjones! is ook een zoete bonenpap, vind je vast ook lekker! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bandoeng Geplaatst: 27 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Touge na een week Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.