JJ&A Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Op 11-2-2026 om 16:21, Wasteland Scavenger zei: Met Bug out, zal ik zeggen het beste géén enkele voertuig(en). Want als het gebeurt en iedereen wil vluchten dan zijn de wegen ook vol. Zelf kies ervoor om gewoon te voet te reizen heb ik géén stress over benzine kan overal komen zonder dat er hinder is door andere en of obstakels. Ik heb een keer een een filmpje van prachtige lichtgewicht demontabele motorfiets op het forum geplaatst maar kan het niet meer terug vinden, dat wat een geweldig toestel je kon het zo in de kofferbak van de auto doen en er dan overal mee door heen crossen, het had hele dikke soepele banden je kon er moeiteloos trappen mee op en af rijden en zelf bergachtig gebied met gemak door crossen moet je even een stukje klimmen dan nam de persoon het motorfietsje op de rug, of als iets net te hoog was gebruikte hij het toestel als trapje en trok het dan met een touw omhoog om dan verder te rijden, ook drassig gebied had hij geen moeite mee, ja heel jammer dat ik het niet terug kan vinden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.