athuahalpa Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Natuurlijk om je vooraf mee voor te bereiden en niet om het pas te gaan proberen als het zover is: Houtkoorts. Het boek behandelt in begrijpelijk nederlands, hoe je een boog moet maken uit welke boomtak of stam dan ook. Er staan erg duidelijke foto's in en het heeft een stappenplan. Het is mogelijk in 2 dagen een zeer accurate boog te bouwen met eenvoudige hulpmiddelen. Ik heb onlangs met enkele van deze bogen mogen schieten en het is erg goed te doen. In het verleden heb ik al eens bogen gebouwd maar deze waren niet accuraat. Met dit boek gaat dat zeker anders worden. Van het voorjaar zal ik het weer eens proberen, zit nu middenin het jachtseizoen (zonder boog wel te verstaan) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
damnsharp Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Hey leuk! Heb het even opgezocht en zal ook een linkje plaatsen: klik voor info. Het lijkt me toch niet makkelijk om te maken maar zo te zien word het wel stap voor stap netjes uitgelegd. Ik wil dit voorjaar me aansluiten bij boogvereniging om basics onder de knie te krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
athuahalpa Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2012 Natuurlijk moet je een beetje handig zijn, maar een timmermansopleiding is echt niet nodig. Het zal je verbazen hoe eenvoudig het is. De valkuil is alleen geduld, je moet er gewoon 2 dagen voor uittrekken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
damnsharp Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 @athuahalpa, klinkt goed! Een weekend en je bent de man zo gezegd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 Geweldig..... Ga hem ook bestellen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 leuk book, mooi idee, het hoeft niet moeilijk te zijn, veel handige uitleg zo ;-) thanks voor de link! goede tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Redhotchiliprepper Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 Dat boek is hier volgens mij al een keer ergens eerder genoemd, volgens mij door @Keyser Suze , als ik mij niet vergis. Het staat iig nog steeds hoog op mijn verlanglijstje......en daar zal t ook nog wel even even blijven aangezien het in Spanje crisis is en ook Lapland nu niet een van de sterkste economien heeft en ik in de huidige omstandigheden ook nog lang niet jarig ben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 Dat boek is hier volgens mij al een keer ergens eerder genoemd, volgens mij door @Keyser Suze , als ik mij niet vergis. Het staat iig nog steeds hoog op mijn verlanglijstje......en daar zal t ook nog wel even even blijven aangezien het in Spanje crisis is en ook Lapland nu niet een van de sterkste economien heeft en ik in de huidige omstandigheden ook nog lang niet jarig ben Je hebt goed opgelet! Boek is erg goed, ik heb twee prima bogen gemaakt, eentje deed krak maar die bouwde ik niet volgens het boek:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 Mooi boek, ik heb hem op mijn verlanglijstje gezet. Thx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.