Au3V Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Stel je voor dát het mis gaat, en wij straks in een maatschappij leven zonder stroom, water, verwarming. Wat kun je dan nú doen om ervoor te zorgen dat je (en je gezin) overleefd. Uit onderzoek blijkt dat mensen die de grote stroomstoring in de Bommelewaard hebben meegemaakt, nog steeds niet zijn voorbereid op een situatie zoals deze. Blijkbaar zien we liever niet wat er kan gebeuren. Omroep Brabant is op zoek naar mensen die zich wél voorbereiden. In een integer tv-item willen we begrijpen maken wat iedereen kan doen om voor zichzelf te zorgen, voor het geval dat het mis gaat. Wil jij het verschil maken in het leven van anderen? Bel me dan op 040-2949131 of mail me op Audrey.Verhagen@omroepbrabant.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Back Pack Man Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 En, heeft er iemand gebeld of een mailtje gestuurd ? Vrees dat je een beetje te laat bent met je oproep, morgen om 11:11 GM tijd vergaat de wereld al :-) Laat maar komme, ik ben er helemaal geprept voor !!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Au3V Geplaatst: 28 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2012 We leven nog, het valt mee hè. Of er zijn geen preppers óf ze hebben geen zin om mee te werken... Ik heb het idee dat het niet zo heel erg leeft in Nederland .. Maar als je een serieuze prepper bent, komen we graag even langs .. Groet, Audrey Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 december 2012 Delen Geplaatst: 28 december 2012 @Au3V: Preppers zijn er genoeg, getuige dit forum. Ik denk alleen dat de meesten anoniem willen blijven. Op lokale of nationale TV komen met je kop, locatie en al je spulletjes is hetzelfde als een uithangbord aan je huis hangen. HIER VOORRADEN en SUPPLIES!! En dan heb je nog de reacties van hun omgeving... Vraag aan jou is dus, hoe je de anonimiteit kunt waarborgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
proppert Geplaatst: 28 december 2012 Delen Geplaatst: 28 december 2012 of ga ff op de veluwe kijken bij meneer van der Meer met zn lifeboat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 28 december 2012 Delen Geplaatst: 28 december 2012 Lees Dick's boekje! En waar is de link naar de video van de Communicator? Graag eerst die video bekijken. Dan het boekje lezen: is niet duur en niet dik. Daarna de vragen stellen. Want wat is de insteek nou precies? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.