Ga naar inhoud
GENEGEERD

Cayennepeper wondermiddel?


Chinaka

Aanbevolen berichten

 

Op 28-7-2012 om 17:56, J.I. nurse zei:

Ja dat klopt cayennepeper helpt als bloedstelpend middel.

daarnaast zorgt deze peper voor het volgende:

-Verse cayenne peper heeft een zeer sterke anti virale, anti bacteriële en anti schimmel werking hetgeen ten eerste grote voordelen heeft voor uw algemene gevoel van welbevinden **en zekerheid tijdens griepepidemieën**.

-Verse cayenne peper zorgt ervoor dat uw bloedsomloop verbeterd en zowel zuurstof en levensmiddelen beter uw cellen en organen kunnen bereiken.

-Op dit moment lopen er een aantal wetenschappelijke onderzoeken in Amerika en Europa op het gebied van Cayenne Peper.

1 wordt er gekeken of Cayenne Peper een “Eerste Hulp bij Hart en Vaatziekten en Herseninfarct” kan zijn.

In de praktijk is vele malen gebleken dat bij personen die op het punt staan een Hartaanval of Infarct te krijgen en/of deze net gehad hebben een Lepel Cayenne Peper met wat warm water in de mond binnen 30-60 seconden wonderen kan verrichten om weer bij

bewustzijn te komen (reanimeren) en hierna weer geheel of gedeeltelijk te herstellen van deze aanval.

2 Cayenne peper een krachtig bloedstollend middel ofwel direct te gebruiken bij verwondingen c.q. snijwonden. Dit komt omdat Cayenne Peper de bloeddruk controleert en direct herstelt. Daarnaast voorkomt het klonteren van het bloed. Nu klinkt het misschien een beetje tegenstrijdig om

Hete Cayenne Peper in een wond te strooien maar door haar bloedstollende en anti bacteriële werking zorgt het er wel voor dat het bloeden snel stopt en wonden veel sneller genezen dan normaal.

**Zou het dan ook kunnen helpen bij de corvit-19 uitbraak???**

De heer @vheeswijk heeft ook al geschreven over de bloedstelpende werking van Cayenne Peper.

De peper werkt ook bij inwendige bloedingen, de grote hoeveelheid vitamine K is de bloeding stopper zowel dus inwendig al uitwendig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast OBL-Rien
4 uur geleden, JJ&A zei:

**Zou het dan ook kunnen helpen bij de corvit-19 uitbraak???**

 

 

Als ik zou moeten gokken als niet-medicus, zou ik zeggen 'nee'.

De verschillen tussen griep en covid-19 lijken me te groot.

 

Ik heb zelf al lang geleden eens gemerkt dat wanneer ik me grieperig voel, ik als vanzelf scherper ga eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...