Raycoupe Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 @Kans: Zit ik dus voor niets het scherm over te schrijven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 En als die techniek algemeen beschikbaar komt? Wat heb je dan? Papier. En dat is weer multifunctioneel bruikbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 @Kans: Zit ik dus voor niets het scherm over te schrijven? Lijkt me een goede oefening voor straks als tshtf... Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 @Kans: Zit ik dus voor niets het scherm over te schrijven? Hoop werk, zeker als je eerst met typex de taalfouten verbeterd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 @Kans: Papier, potloden, gummetjes en pennen zijn bijzonder nuttig dan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.