Mr. Gold Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ben benieuwd of we vrijdag de aangekondige sneeuwchaos krijgen. Er zou tenslotte wel 10 tot 20 cm sneeuw kunnen vallen LOL... Ik hoorde het net ook en moest meteen aan dit topic denken. Zal wel chaos worden met 10 centimeter sneeuw in Nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 ligt nu 1 cm , maar sneeuwt nog wel nog 99 te gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ugh, vandaag in Stockholm 30cm gevallen, flinke chaos, een trein die vastzit op een overweg, 6000 huizen zonder stroom, een paar verkeersongelukken, Stockholm Arlanda vliegveld is dicht, de postbezorging in zuid zweden ligt plat en daardoor heeft 't in grote delen van de rest van 't land ook vertraging. De sneeuwstorm houdt ook nog wel minimaal de hele nacht aan dus er komt nog zo'n 20+ cm bij ook. Zal over een dag of twee wel weer opgelost zijn, ze zijn hier niet zo bang van de winter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
S.T.A.L.K.E.R. Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Lekker aan het sneeuwen hier in het zuiden des lands, dat er meters mogen vallen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Hier is het alleen nog maar nat. Heb eigenlijk wel zin in genoeg sneeuw om iets leuks van te bouwen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Hier weer ijzel, vanavond en vrijdag weer veel kans op sneeuw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puro Geplaatst: 5 december 2012 Delen Geplaatst: 5 december 2012 Bij mij valt er nog niets uit de lucht en stiekem hoop ik dat het zo blijft tot de lente Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 @Puro ik neem aan dat je vandaag wel sneeuw hebt gezien:cool: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puro Geplaatst: 9 december 2012 Delen Geplaatst: 9 december 2012 Klopt en ik heb er geen seconde van genoten.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.