PreppieBeppie Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden De titel zegt het al, waar zou je niet op mogen/moeten/willen bezuinigen ? Ik heb een aantal kleinere dingen bv bij Temu of Ali besteld, bv nood deken, poncho, lang brandende kaars. Maar wat is nu echt belangrijk om van goede kwaliteit te kopen ? Waar kan ik beter voor sparen ipv een goedkopere variant te kopen ? Quote
Roel Geplaatst: 12 minuten geleden Geplaatst: 12 minuten geleden Tja, kort gezegd voor alles al zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen. Maar het aloude, goedkoop is meestal duurkoop is niet voor niets een gezegde geworden. Maar ook ik heb een voorraadje aanstekers van een D merk ze doe het prima. Lucifers idem dito, huismerken. Maar m.b.t. gasbranders, waterfilters e.d. koop ik veiligheidshalve toch merk spul. Misschien omzin, maar wel beter voor mijn gemoedsrust en dat is me veel waard. 😊 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.