cerdo Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Ik ben nu een dikke twee maanden aan het preppen en de voorraad spullen sloeg ik op de grond van de slaapkamer op. Dat werd me gisteren een beetje te veel. Ik heb dus een beetje op m.p. rondgesnuffeld en vond iemand die me wel wat militair opslagmateriaal wilde verkopen. Ben wezen kijken en vond een twee leuke (plastic) kratten en een aluminium case met scharnierdeksel. Ik wilde ze toch ff showen zie die sas survival guide Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 @offgrid Hierbij zoals beloofd de krat met voedsel open. ik zelf heb non food en food kisten jol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 Als ik jou was zou ik de zeep niet bij voedingsmiddelen bewaren, de geur van bv zeep is zo sterk dat alles er naar gaat ruiken en je eten erna gaat smaken, Heb een keer een half pakje sigaretten ik een kast gelegd waar ook een stukje zeep lag sigaretten heb ik weg kunnen gooien. @Richard Friesland Bedankt voor je tip! Ik zal de zeep direct bij mijn medische spullen in een andere kist stoppen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 @cerdo Ja, vaste lichte lectuur @RayCokes Bedankt voor je tip. Gelukkig staat deze verwarming uit. Ja, ook ik lijd blijkbaar aan die typisch Hollandse ´kwaal´ die een "koude slaapkamer" genoemd wordt. @offgrid Ja, ik moest moeite doen om ze uit de handen van moeder de vrouw te houden. Van de week zal ik nog eens kijken of ik gelegenheid heb om alles eruit te halen en uit te stallen. Voor de verdere uitbreiding heb ik mijn zinnen nog gezet op de volgende mooie kist: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 11 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2012 Vandaag heb ik alle etensvoorraad uit de opslagbox gehaald, deze nog eens flink schoongemaakt en vervolgens de boel opnieuw ingeruimd. De volgende foto maakte ik van de voorraad. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PM89 Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Ik plak nog geen zakjes voedsel met tape achter de kasten vast....dat gaat me nog iets te ver, maar waar ik wel opsla ivm ruimtegebrek, is achter de schopplank van de keuken, onder de aanrecht, ideaal voor allerlei, uiteraard waterdicht verpakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pico Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 Ik zat zelf ook te kijken naar waterkluisjes En ik zag ook nog deze 3 doosjes met luchtdichte deksel bij de Action voor 2.69 (3 doosjes à 0.4 + 0.7 + 1.2ltr) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 12 november 2012 Delen Geplaatst: 12 november 2012 De zuurkool vaatjes zijn een goede optie. Vrij licht van gewicht en nagenoeg onbreekbaar. Mil spec kisten zijn ook erg goed maar vaak vrij zwaar van zichzelf. Blokker, Action etc kratten zijn doorgaans vrij fragiel en zeker geen aanrader als ze zwaar gevuld zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 12 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2012 Ben nog op zoek naar: - Watervat afsluitbaar met metalen ring (nieuw). - Kist voor medische apparatuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.