Roel Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Ik heb begrepen dat het volgend jaar gaat gebeuren, je krijgt een nieuwe elektrameter of je dit wel of niet wilt. Wie weet hier iets van? Wij hebben nog een prima werkend draaischijfmeter die het prima doet. Is nog maar 61 jr oud. In het kader van duurzaamheid zou ik denken dat het nooit beter kan dan eerst je oude spullen op te maken alvorens iets nieuws te kopen. Quote
Roeltest Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Wij hebben de niet zo slimme meter al weer enkele jaren. Dat is gefaseerd ingevoerd over Nederland. En inderdaad je hebt geen keuze. Worden deur voor deur vervangen. Die oude meter van jou , kun je zowel heel makkelijk terugdraaien en heel makkelijk stil zetten met een sterke magneet ( die tegenwoordig heel makkelijk te koop zijn). Vandaar dat die er wel uit moesten. Die werken heel basic en betrouwbaar , maar ontzettend fraude gevoelig. De slimme meter kunnen ze vanuit de straat / afstand uit meten. Ik had zelf de andere niet zo slimme meter al gesaboteerd, die is intussen al weer vervangen en op een andere plaats gehangen. werd ik ingeschat en betaalde nog meer dan normaal 🤣🤣 Waarschijnlijk krijg jij een nog slimmere meter 😄. Want die eerste generaties slimme meters mankeerde van alles aan. ik doe er geen foto van mijne erbij , omdat die slimme dingen vol staan met barcodes en privégegevens. Zo slim zijn ze dan weer wel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.