D. anoniem Geplaatst: vrijdag om 22:02 Geplaatst: vrijdag om 22:02 Goedemiddag allemaal, Door de ontwikkelingen van de afgelopen tijd maak ik me steeds meer zorgen over de toekomst. Ik heb inmiddels een basis 72-uurs noodpakket in huis (water, voeding, EHBO, radio enz.), maar ik wil het nu serieuzer aanpakken en toewerken naar een voorraad voor minimaal 3 tot 6 maanden. Omdat ik dit het liefst zo budgetvriendelijk mogelijk doe, vroeg ik me af of iemand hier ervaring heeft met grootschalig inkopen van houdbare voeding, flessenwater, of complete rantsoenpakketten. Ik zoek dus eigenlijk groothandels, importeurs of leveranciers waar je grotere volumes kunt kopen zonder dat je per stuk de hoofdprijs betaalt. Mag ook buiten Nederland zijn, Duitsland of zo. Alle tips zijn welkom, ook als je weet waar defensie/restpartijen/veilingen beschikbaar komen . Thanks alvast voor het meedenken! 1 Quote
Roely Geplaatst: zaterdag om 14:12 Geplaatst: zaterdag om 14:12 Er kwam hier op het forum marktplaats al een en ander voorbij. Nou staat het op het gewone marktplaats echt helemaal vol met noodrantsoenen. Ex defensie en restpartijen . Ook per doos of per pallet . Leef je uit 3 Quote
gerard Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Inderdaad wat @Roely zegt, op marktplaats. Wat ook een optie is, om naar Duitsland te gaan winkelen. Daar is voeding een stuk goedkoper dan in Nederland Quote
JJ&A Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden (aangepast) Mag weg. 5 uren geleden aangepast door JJ&A Niet helemaal naar wens Quote
JJ&A Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden (aangepast) Mag weg 5 uren geleden aangepast door JJ&A was niet helemaal naar wens. 1 Quote
Roel Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Beetje vreemde manier @JJ&A om zaken aan te bevelen? Ik had geen flauw idee dat jij je met dit soort zaken bezig hield. Maar goed, alles wil geleerd zijn. Beetje sneu, dat wel. 1 Quote
JJ&A Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 6 uren geleden, Roel zei: Beetje vreemde manier @JJ&A om zaken aan te bevelen? Ik had geen flauw idee dat jij je met dit soort zaken bezig hield. Maar goed, alles wil geleerd zijn. Beetje sneu, dat wel. Ik dacht help de man een beetje op weg om aan zijn spulletjes te komen, heb het al voor je weg gehaald, ja er is aan aardig wat voedsel te komen via markplaats, een ieder moet maar op markplaats zoeken wat hij goed kan gebruiken.👍 Geen idee wat er mis aan was maar ik wil het leuk houden voor iedereen, dank voor je reactie beste @Roel Quote
Roel Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden @JJ&A En nog minder had ik verwacht dat je je oren laat hangen naar een zeikerd als ik. 🤣 Niet meer doen man, wees en blijf 'eigen'wijs. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.