D. anoniem Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Goedemiddag allemaal, Door de ontwikkelingen van de afgelopen tijd maak ik me steeds meer zorgen over de toekomst. Ik heb inmiddels een basis 72-uurs noodpakket in huis (water, voeding, EHBO, radio enz.), maar ik wil het nu serieuzer aanpakken en toewerken naar een voorraad voor minimaal 3 tot 6 maanden. Omdat ik dit het liefst zo budgetvriendelijk mogelijk doe, vroeg ik me af of iemand hier ervaring heeft met grootschalig inkopen van houdbare voeding, flessenwater, of complete rantsoenpakketten. Ik zoek dus eigenlijk groothandels, importeurs of leveranciers waar je grotere volumes kunt kopen zonder dat je per stuk de hoofdprijs betaalt. Mag ook buiten Nederland zijn, Duitsland of zo. Alle tips zijn welkom, ook als je weet waar defensie/restpartijen/veilingen beschikbaar komen . Thanks alvast voor het meedenken! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.