Ga naar inhoud
GENEGEERD

Als knecht of bediende mee op survival

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste forumleden,

Ik ben Dennis, 52 jaar en zou heel graag mee willen met survival groepen als bediende/knecht. Ik kan spullen en tassen dragen, rommel opruimen, voor eten/drinken zorgen en nog veel meer. En ik ben bereid forse financiële bijdragen te leveren aan de kosten van zo'n trip!

met vriendelijke groet,
Dennis Willemse
Spijkenisse

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Dat zal best lastig worden, de meeste bushcrafters die ik ken kunnen heel goed zonder hulpje en het woord knecht vind ik wel heel vreemd in deze context. 

Geplaatst:
3 uren geleden, DennisWillemse zei:

Normale dingen hoor, niks....

Oke, das duidelijk ,Dennis  !

Dus gewoon : als mannen onder elkaar :) ?

En waarbij iedereen gewoon zijn eigen rommel opruimt en z'n eigen zooi zelf sjouwt ?

Want survivallen was het toch ? 😄

• Leuk 1
Geplaatst:
3 uren geleden, DennisWillemse zei:

Normale dingen hoor, niks onoirneers of onzedigs.

Beste @DennisWillemse je moet echt hulp zoeken, dergelijk verzoek heb je ook al gedaan op andere plekken, voor mijn gevoel ben je ziek of heel eenzaam je stoot mensen af met dergelijk verzoek, en raakt steeds meer gefrustreerd en dat kan tot ernstig dingen leiden, zelf dat je iemand wat aan kan doen ik heb je geprobeerd te helpen maar het dringt niet tot je door.

Echt beste man zo gaat het niet, kennissen en familie kinderen, klein kinderen zullen steeds meer afstand van je nemen.

Richt je een tijd lang niet op mensen maar op je zelf, ga je conditie opbouwen maak beste wandelingen op schone paden zodat je niet struikelt met een gezonde tempo met de blik boven de horizon dan kan een mens ook niet piekeren.

Ga van je eigen leven genieten ga van je zelf houden want als een mens niet van zich zelf houd kan hij ook niet van een ander houden.

Had je vroeger hobby's pak die weer op, houd je van goede muziek pak het weer op.

Er zijn veel zorgcentrums die zetten te springen om vrijwilligers, het kan heel dankbaar werk zijn en je doet iets heel moois, wat veel voldoening kan geven.

Ja wij zijn ervaringsdeskundigen op een heel breed terrein, blijf op het forum komen en we gaan je met elkaar helpen, en er gaat een nieuwe wereld voor je open, en kan weer gelukkig worden.

Ook op het gebied van uitkomen met je geld kunnen we je uitsteken helpen, daar mee kan je goede voeding kopen en spulletjes om te preppen, ja ik heb veel op het forum gezet weer je heel veel aan kunt hebben.

Ja we zijn ook dakloos geweest, hebben jaren als extreem minima moeten door komen staat ook allemaal op het forum, ja je kan hier in goede handen zijn.

Waar een wil is is een weg en die begint hier, dus welkom en stel je open en doe er wat mee en over een paar jaar ben je een sterke man die vele mogelijkheden krijgt toe geworpen.

Ik begon met je moet hulp zoeken, haha je bent er al grijp het aan.

• Leuk 1
Geplaatst:
5 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei:

Oke, das duidelijk ,Dennis  !

Dus gewoon : als mannen onder elkaar :) ?

En waarbij iedereen gewoon zijn eigen rommel opruimt en z'n eigen zooi zelf sjouwt ?

Want survivallen was het toch ? 😄

Weer een van de kanjers @mevr.Grijpstra fijn dat je weer reageert.

Ja @DennisWillemse er zijn hier meer die je kunnen helpen, en wijze leden zijn, welkom thuis.👍👏😀

Ik wacht op nog een paar leden die goed bezig zijn, met een fijn stukje levens ervaring en er van geleerd hebben.

@DennisWillemse wat hoop je van ons te kunnen leren, waar smacht je naar, wat zou je sterker maken, bast maar los het is jouw topic.

Hier gaat jou survival je echte fundament te worden, grijp het met beide handen aan en over een tijdje ben je een dijk van een man, met een gezonde eigenwaarde.

Geplaatst:
5 uren geleden, JJ&A zei:

Beste @DennisWillemse je moet echt hulp zoeken, dergelijk verzoek heb je ook al gedaan op andere plekken, voor mijn gevoel ben je ziek of heel eenzaam je stoot mensen af met dergelijk verzoek, en raakt steeds meer gefrustreerd en dat kan tot ernstig dingen leiden, zelf dat je iemand wat aan kan doen ik heb je geprobeerd te helpen maar het dringt niet tot je door.

Echt beste man zo gaat het niet, kennissen en familie kinderen, klein kinderen zullen steeds meer afstand van je nemen.

Richt je een tijd lang niet op mensen maar op je zelf, ga je conditie opbouwen maak beste wandelingen op schone paden zodat je niet struikelt met een gezonde tempo met de blik boven de horizon dan kan een mens ook niet piekeren.

Ga van je eigen leven genieten ga van je zelf houden want als een mens niet van zich zelf houd kan hij ook niet van een ander houden.

Had je vroeger hobby's pak die weer op, houd je van goede muziek pak het weer op.

Er zijn veel zorgcentrums die zetten te springen om vrijwilligers, het kan heel dankbaar werk zijn en je doet iets heel moois, wat veel voldoening kan geven.

Ja wij zijn ervaringsdeskundigen op een heel breed terrein, blijf op het forum komen en we gaan je met elkaar helpen, en er gaat een nieuwe wereld voor je open, en kan weer gelukkig worden.

Ook op het gebied van uitkomen met je geld kunnen we je uitsteken helpen, daar mee kan je goede voeding kopen en spulletjes om te preppen, ja ik heb veel op het forum gezet weer je heel veel aan kunt hebben.

Ja we zijn ook dakloos geweest, hebben jaren als extreem minima moeten door komen staat ook allemaal op het forum, ja je kan hier in goede handen zijn.

Waar een wil is is een weg en die begint hier, dus welkom en stel je open en doe er wat mee en over een paar jaar ben je een sterke man die vele mogelijkheden krijgt toe geworpen.

Ik begon met je moet hulp zoeken, haha je bent er al grijp het aan.

pffff laat je amateurpsychologie maar achterwege hoor. Geen behoefte aan. je zit er enorm naast. Ik heb een groot netwerk van mensen om me heen en mijn wensen op het gebied van dienstbaarheid zijn mijn privé aangelegenheid waar ik me prima bij voel. Iemand iets aan doen? Ik zou niet weten waarom en heb die neiging in de verste verte niet. Uitkomen met met geld kan ik prima met 2x modaal inkomen in mijn eentje. 
Je snapt echt helemaal niets van wat ik vraag of zoek en trekt het meteen weer in de sfeer van een ziektebeeld. 
Weet je waar ik ziek van word? Al die conformisten die keurig meegaan in wat "normaal" is, maar ondertussen wel alle LBTHQ+++ waanzin omarmen. 
Ik doe niemand kwaad met wat ik zoek, ook mezelf niet, ik weet wat ik doe en ben intelligent genoeg om zelf uit te maken wat wel en niet goed voor me is.
Bespaar me ook je "ervaringsdeskundigen" gepreek. Ik ben nooit dakloos geweest, ben nooit minima geweest, dus je zit er flink naast met je pseudo-analyse.

Geplaatst: (aangepast)

Voor mijn gevoel een gestoorde reactie, ik trek mijn handen er vanaf, en dit heeft niets meer met preppen te maken.

Zie ook dit bericht:

Ze worden steeds erger😂

Threads

https://www.threads.com/@studentenkak/post/DGn4PX9t25l/ze-worden-steeds-erger @studentenkak

1-3-2025

Hallo studenten, ik ben Dennis uit Spijkenisse. Ik maak volledig gratis studentenhuizen schoon, ook die ik boodschappen (kosten schiet ik voor), en ik kan als bediende fungeren. Dit alles kosteloos, ik ben netjes, rustig en beleefd. Werkgebied geheel Zuid Holland en Utrecht.

((( Kosteloos betekend dat iemand wel geld aanneemt, gratis betekend dat een persoon er geen geld voor aanneemt.)))

aangepast door JJ&A

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...