DennisWillemse Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Beste forumleden, Ik ben Dennis, 52 jaar en zou heel graag mee willen met survival groepen als bediende/knecht. Ik kan spullen en tassen dragen, rommel opruimen, voor eten/drinken zorgen en nog veel meer. En ik ben bereid forse financiële bijdragen te leveren aan de kosten van zo'n trip! met vriendelijke groet, Dennis Willemse Spijkenisse Quote
Roel Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Dat zal best lastig worden, de meeste bushcrafters die ik ken kunnen heel goed zonder hulpje en het woord knecht vind ik wel heel vreemd in deze context. Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 2 uren geleden, DennisWillemse zei: en nog veel meer ?? laat me raden... 🤔 1 Quote
DennisWillemse Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden 12 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei: ?? laat me raden... 🤔 Normale dingen hoor, niks onoirbaars of onzedigs. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.