Advivo Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Prachtig :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Deze was al gepost in prepper humor als ik het me goed herinner Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik vind het bijzonder discriminerend dat er geen oude gekke mannen mee mogen. ( een oude slak lust ook nog wel een groen blaadje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OmeDries Geplaatst: 25 oktober 2012 Delen Geplaatst: 25 oktober 2012 Ik vind het bijzonder discriminerend dat er geen oude gekke mannen mee mogen. ( een oude slak lust ook nog wel een groen blaadje) Ik zag nergens oude mannen die graag mee wilden en de toegang verboden werd. Je kunt ook overdrijven, Tom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.