Raycoupe Geplaatst: 16 oktober 2013 Delen Geplaatst: 16 oktober 2013 als er sperma bij komt is een zwangerschap mogelijk hoeft dus niet via de gebruikelijke weg ter bestemming geleverd worden, sommige neven acties kan het ook bij gebeuren Preventie lijkt me dan toch een stuk eenvoudiger. Tussen een puur platonische relatie en compleet vrij contact zit nog een heel gebied. Abstinentie/gebrek aan contact leidt meestal niet tot de meest gezonde denkbeelden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Of juist seks hebben tijdens de rode zee, dan raak je zeker niet zwanger tijdens een survival periode.:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Of juist seks hebben tijdens de rode zee, dan raak je zeker niet zwanger tijdens een survival periode.:confused: jij wil zeker snel papa worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 Dit draadje komt me bekend voor. http://preppers.nl/forum/threads/335-Verzorging-voor-de-vrouw-tijdens-en-na-een-SHTF Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 oktober 2013 Delen Geplaatst: 17 oktober 2013 jij wil zeker snel papa worden Vandaar dat ik er al 3 heb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.