Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preppers bijbel !!!!!!

Aanbevolen berichten

• 2 weken later...
Voorbereid op noodsituaties: bekijk de noodpakketen Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 1 maand later...
  • 9 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Goed bezig? Helemaal niet goed bezig!

Ik vind het wel ironisch dat ik een Youtube filmpje moet bekijken over wat ik moet doen als alle elektriciteit langdurig of voorgoed is uitgevallen, want voor het kunnen bekijken van dat filmpje heb ik elektriciteit nodig 😝

Dit forum neem zichzelf absoluut niet serieus!

Ik kwam hier wel in de veronderstelling dat hier nog serieus nagedacht wordt.

Mijn eigen serieuze en belangrijkste overlevingsregels voor wat voor noodsituatie dan ook:

1. Raak niet in paniek (of, want je hebt niet altijd alles in de hand: probeer je paniekaanval op een gezonde manier te overleven).

2. Neem niet zomaar alles van anderen aan, maar blijf zelfstandig nadenken. Durf op een gezonde manier eigenwijs te zijn.

3. Probeer je zoveel mogelijk te ontspannen. Dan kun je helderder na blijven denken.

aangepast door cyclist
Geplaatst:
1 uur geleden, cyclist zei:

bekijken van dat filmpje heb ik elektriciteit nodig 😝

Ja en dat kun je nú doen. Belangrijke punten opschrijven en dan kan de stroom er af. 😊

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...