reconhell Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 Ik lees de bouwmarkten die het verkopen. Maar het schijnt dat je op internet voordeliger kunt inslaan. Echter als ik google krijg ik zo goed als geen resultaten 1 webshop en bol.com?? wat is er met de zoekmachines gebeurd van tegenwoordig of word t echt zo weinig verkocht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 (aangepast) 1 uur terug, reconhell zei: of word t echt zo weinig verkocht? Dat denk ik niet. Zeker in deze tijden niet . Maar shops zijn ws niet happig om die peut te verzenden ! Laatst bij Gamma 20 ltr Qlima gekocht voor 60 euro ofzo, ( is een van de goedkoopste en in de bouwmarkt, niet online) Ik weet dat het in Belgie een stuk goedkoper is en gewoon aan de pomp verkrijgbaar. Je mag 240 liter ofzo vrij in-en vervoeren . https://www.tilmans-pouls.be/2021/01/waarom-koop-je-best-petroleum-in-belgie.html#:~:text=Gezuiverde petroleum 1 Afg De huidige dagprijs is momenteel 1,5050 euro per liter inclusief BTW , (wauw, dat scheelt een slok op een borrel !) Firelux Clear wordt in cans van 20 liter verkocht. De prijs is 59,95 euro per can van 20 liter. 11 september 2022 aangepast door mevr.Grijpstra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reconhell Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2022 4 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei: Dat denk ik niet. Zeker in deze tijden niet . Maar shops zijn ws niet happig om die peut te verzenden ! Laatst bij Gamma 20 ltr Qlima gekocht voor 60 euro ofzo, ( is een van de goedkoopste en in de bouwmarkt, niet online) Ik weet dat het in Belgie een stuk goedkoper is en gewoon aan de pomp verkrijgbaar. Je mag 240 liter ofzo vrij in-en vervoeren . Niet op voorraad hier. Voor de rest lijken de opties vrij gelimiteerd. En belgie halen is geen optie voor mij helaas! maar wel een goede suggestie mocht je die optie hebben. Wat blijft er dan over... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 10 minuten geleden, reconhell zei: Niet op voorraad hier. Waar is hier ?? 😀 Tja, dan misschien een Gamma shop elders??? Lampolie van de Action is dacht ik ook bruikbaar in je petroleumkachel. fles 1 ltr. 2,49 euro ofzo. Het is natuurlijk wel tobberij met ltr. flesjes inkopen! ! en zolang de voorraad strekt ook waarschijnlijk , want veel mensen gaan nu preppen 😀 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reconhell Geplaatst: 11 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2022 12 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei: Waar is hier ?? 😀 Tja, dan misschien een Gamma shop elders??? Lampolie van de Action is dacht ik ook bruikbaar in je petroleumkachel. fles 1 ltr. 2,49 euro ofzo. Het is natuurlijk wel tobberij met ltr. flesjes inkopen! ! en zolang de voorraad strekt ook waarschijnlijk , want veel mensen gaan nu preppen 😀 Alkmaar, en andere locatie is geen optie. met je fiets lange afstand die 20 liter cans halen Volgens mij staat er in mijn petroleum kachel dat ik alleen parrafine moet gebruiken voor behoud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 23 minuten geleden, reconhell zei: staat er in mijn petroleum kachel dat ik alleen parrafine moet gebruiken voor behoud. Dat zal te maken hebben met garantievoorwaarden. En de levensduur van de lont/kous. Dan zou je wellicht toch het best de Qlima kristal moeten gebruiken. Ik raad je aan toch nog es goed te zoeken naar een webshop die het spul naar je verzend, of Marktplaats ? Dan zal je alleen niet je peut scherp in kunnen kopen. Maar ja, je moet toch wat natuurlijk 😣 Ik zie trouwens dat lampolie op veel sites uitverkocht is !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 11 september 2022 Delen Geplaatst: 11 september 2022 @reconhell, Nou,vooruit,nog eentje voor het slapen gaan 😊 : https://www.hubo.be/nl/p/tosaine-petroleum-20l-geurloos/188643.html misschien biedt Hubo uitkomst ? 20 ltr 59,99 euro, wel ook afhalen in winkel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reconhell Geplaatst: 13 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2022 Op 12-9-2022 om 01:45, mevr.Grijpstra zei: @reconhell, Nou,vooruit,nog eentje voor het slapen gaan 😊 : https://www.hubo.be/nl/p/tosaine-petroleum-20l-geurloos/188643.html misschien biedt Hubo uitkomst ? 20 ltr 59,99 euro, wel ook afhalen in winkel. Helaas geen bezorg opties maar bedankt voor het meedenken! Weet je hoelang petroleum houdbaar zou zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 13 september 2022 Delen Geplaatst: 13 september 2022 @reconhell, "Petroleum kan wat slijmvorming krijgen, dit heeft niet met de leeftijd te maken maar met vocht waarin bacterieen groeien. Dat slijm is een bacterie kolonie. Als je een olietrechter met zeef gebruikt, dan blijft het hangen en is je petroleum weer schoon en bruikbaar. Het is dus belangrijk om de kerosine vocht vrij, zuurstof vrij, en koel te bewaren. Er zal altijd wat vocht in zitten, vanwege condens, en bij warmte versnel je de groei van de bacterie. De zwavel is er helaas vaak uit, want dat remde bacterie groei houdbaarheid? meer dan 10 jaar..." ik heb deze wijsheid niet van mezelf,maar las het hier: https://forum.preppers.nl/topic/13091-houdbaarheid-petroleum-voor-kachel/ 😁 tip: lees de info hier op het forum eens goed door,er is echt veel over dit onderwerp te vinden. zelfs ik vind het 🤣! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1A Auditor Geplaatst: 15 oktober 2022 Delen Geplaatst: 15 oktober 2022 https://www.oliehandelkreuze.nl/petroleum/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truuske Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Je kunt ook petroleum tanken bij de BP in Broek op Langedijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Albert1249 Geplaatst: 31 januari 2023 Delen Geplaatst: 31 januari 2023 (aangepast) Misschien heb je al wat gevonden, maar Petroleum is op diverse plaatsen aan de pomp te halen/ krijgen Ook bezorgen meerdere firmas met de tankwagen aan huis. Hendriksbenzine.nl Vijfhuizen DTSputten.nl Putten oliehandelkreuzen.nl Steenwijk leeflanggas.nl Rotterdam Er zitten er nog een paar in Brabant en Limburg... 31 januari 2023 aangepast door Albert1249 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.