heliport Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Oh ja ,maar wel zonder radialen (onderdeel compromis in huis) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 de antenne waar deze review over gaat is volgens mij ook zonder zij radialen te verkrijgen. Atron A99 Ik snap dat de radialen erg overweldigend kunnen overkomen qua uiterlijk, maar afhankelijk wat je wilt gaan doen, kunnen ze toch erg handig zijn! Als je bijvoorbeeld met vermogen wilt gaan werken, dan zorgen deze radialen voor stukken minder storing bij de buren bijvoorbeeld. Tegenwoordig zijn er eigenlijk geen slechte antennes te koop. het heeft ook met smaak en wensen te maken. ik denk dat je vanaf zo'n 40-50 euro al goed zit hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Klopt @Communicator, had ik duidelijker kunnen vermelden, de radialen moet je er bij kopen. De genoemde gain master is ook alleen een spriet, en zo zijn er nog veel meer. Ben het helemaal eens me de post van communicator. Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Bedankt , Heb een atron A99 gevonden voor 75 e , want de antenne is toch het belangrijkste van je 27mc set , nu nog een accu en een zonnepaneeltje en steunpunt Pernis kan de lucht in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heliport Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Ben toch maar voor een Sirio gain master gegaan , heb alles nu in huis , gaat het sneeuwen ,kan ik het dak niet op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.