Prepping76 Geplaatst: 19 juli 2013 Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Zelf heb ik zo'n samengeperst stro doelpak op een driepoot staan. Op officiele hoogte en afstand 18, 20 en 30 meter. Dit heb ik binnen staan, in een lange gang. En jij? Doel is ook om stiekem een beetje te inventariseren hoeveel banen we zouden kunnen maken voor een wedstrijdje te organiseren of ergens al dan niet tijdelijk te oefenen met een groep. Wanneer we zometeen 30 unskilled leden hebben met boog maar zonder doelpak, dan is het misschien leuker om wat anders te organiseren natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 19 juli 2013 Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Ik heb geen doelpak. Maar wel een paar grote blazoenen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Neem gewoon je schoonmoeder mee..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 30 augustus 2013 Delen Geplaatst: 30 augustus 2013 Ik heb vandaag een stro baal gekocht van 1meter bij 60cm bij 40 hoog? Hij paste na een paar flinke trappen en een best grote kofferbak Ik heb ook een bord (zijkant keukenkastje) ervoor gezet. Maar na ervaring en 2 pijlen minder denk ik dat ik op de strobaal een blazoen ga plakken, tevens wat nieuwe pijlen kopen. Weet iemand 32'' pijlen voor een leuke prijs? Hout, carbon of aluminium maakt niet zoveel uit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 31 augustus 2013 Delen Geplaatst: 31 augustus 2013 Lullig he, als je je pijlen kapot schiet ... Ik ben ook door schade en schande wijs geworden, die dingen zijn niet goedkoop. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edje Geplaatst: 11 september 2013 Delen Geplaatst: 11 september 2013 Schoot vroeger vaak op grote knuffel beren. Voor de fun hingen we deze ook wel eens aan een aflopende waslijn (bewegend doel) Is met een compound niet aan te raden, teminste als je je pijlen heel wil houden, maar met een recurve wel goed te doen. Kwam een poosje terug de link tegen : http://home.planet.nl/~veen0804/doelen%20quick-made.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 17 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2013 heb hier op mijn boerderij 5 doelpakken staan op 18, en 30 meter net een mini vereniging:P heb ook een net gespannen voor als me vrienden een poging willen wagen is ook zou vervelend om steeds het bos der achter in te duiken en je pijlen te gaan zoeken;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten