Prepping76 Geplaatst: 18 juli 2013 Delen Geplaatst: 18 juli 2013 Leuk om te oefenen, maar wellicht nog leuker om dit met anderen te doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 18 juli 2013 Delen Geplaatst: 18 juli 2013 Ik kan hier moeilijk in m'n tuin gaan staan schieten, op zich is hij er lang genoeg voor, maar in zo'n woonwijkje niet handig. Het ontbreekt me dan ook aan oefen mogelijkheden, ben behoorlijk beginner. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 19 juli 2013 Delen Geplaatst: 19 juli 2013 prepping; volgende week oefenmiddag bij jou? nee serieus. Das wel cool dat je lekker thuis kunt schieten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 19 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Ja kunnen we best een keer doen hoor. Nee het is niet thuis, maar in een bedrijfspand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 19 juli 2013 Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Als jij dat regelt zorg ik voor appeltaart!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lekker Geplaatst: 19 juli 2013 Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Ik heb een beter plan, kom lekker bij mij in de tuin schieten! Net als @ Prepping76 heb ik ook een eigen "baan" + doelpak (baal hooi) en een pijlen-opvang-ding er achter. Normaal is die 25mtr, maar als ik wat aanpassing maak kan ik de 50mtr ook wel halen. Maar mijn meerwaarde zit in het weer! Hier, op Curaçao, kun je de hele dag lekker in het zonnetje schieten:cool: Kunnen we in de zoutpannen met Flu-Flu pijlen op schijven in de lucht schieten. Dus, allen naar de KLM, ticket halen, boog mee en kom lekker schieten zou ik zeggen! Hehehehe... Was wel een leuk idee geweest.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 19 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Ik zeg maar 1 ding; lekker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten