Ga naar inhoud
GENEGEERD

Whatss app


Gast Wonderland

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot

Namen erbij zou wel leuk zijn. Daar moet iedereen apart toestemming voor geven.

Maar het is niet noodzakelijk.

Iemand stuurt een SMS uit naar de groep, dat is genoeg om tot actie te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik afgelopen eerste maandag van de maand om 12:00 uur geen groeps test bericht heb gestuurd.

 

Ik ben ook van mening dat dit niet nodig is. Als je internet aanstaat en je hebt bereik krijg je altijd een melding mocht er iets loos zijn.

Ik ben blij dat het aanslaat. Toch ben ik bezig met een alternatief te bedenken zodat als het netwerk eruit ligt (oud & nieuwjaar) we toch elkaar op de hoogte kunne brengen. (word nog een lastige)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even gezocht op google.nl en er kunnen 20 mensen in een groepswatssapp. Ik zit nu meteen te denken hoe ik dit kan vergroten door andere mensen ook een groep aan te laten maken.

bijv. Ik stuur de groep van mijn 20 personen een alarmering. Pietje die in mijn groep zit heeft een volgende groep aangemaakt en verstuurt ook via zijn groep de alarmering. Nu hebben 40 mensen het bericht kunnen ontvangen enz.

 

Groetjes Stefan

P.S. mocht er hier in de buurt een alarmering zijn ga ik via de 27 mc op kanaal 4 en kanaal 30 (SHTF kanalen) en kanaal 11 (regio gebonden kanaal) een alarmering eruit gooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...