puntmuts Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Deze week een prachtige Singer handnaaimachine gekocht, glimt als nieuw, loopt als een trein. En dat allemaal voor 15 euro. De beauty had tientallen jaren mooi opgeborgen staan wachten op de nieuwe eigenaar (ik dus). Ben er erg blij mee. Nu nog zien uit te vinden hoe alles werkt. Tot nu toe is mijn ervaring met een naaimachine beperkt, maar dat kan veranderen. Het bouwjaar is 1935. Goed moment om toe te treden tot de Singer-gekkies! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 Van een ouderwetse degelijke Singer krijg je geen punthoofd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
puntmuts Geplaatst: 18 november 2012 Delen Geplaatst: 18 november 2012 Maar misschien wel een mooi rood mutsje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 7 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2012 Marktplaats is een van de mooiste vindingen van het internet. Ik kocht vroeger elke donderdag al de "VIA VIA" en vond al zo mooi. Denk dat ik MP nog maar bezocht hebt in totaal dan Preppers.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Tijdje geleden smeerde een vent mij een kapotte Singer aan voor 15 euro. Hij verkneukelde zich toen ik ermee weg liep. Ik ook. Er bengelden twee originele sleuteltjes aan de koffer. Daar betalen de Amerikanen al dertig dollar per stuk voor..... http://www.ebay.com/itm/NICE-Antique-Vintage-Singer-Sewing-Machine-Bent-Wood-Case-Drawer-Key-124428-/370652591511?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item564c9db597 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Een incomplete Singer zonder koffer zonder boekje, zonder onderdelendoosje, gaat op Ebay met verzenden samen over de duizend dollar! Te gek voor woorden. Soms gaan ze in de VS gek genoeg ook voor een paar tientjes weg hoor. Maar het prijsniveau in Nederland is nog krankzinnig laag. Ook al zijn de prijzen wel fors aan te stijgen en worden mooie machines plotseling erg schaars. http://www.ebay.com/itm/LEGENDARY-SINGER-201K-HEAVY-DUTY-HAND-OPERATED-LEATHER-SEWING-MACHINE-/251167919771?pt=UK_CraftsCollect_SewingMachines_RL&hash=item3a7ac64e9b Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 7 december 2012 Delen Geplaatst: 7 december 2012 Haha Dick ik vind je zo'n mooie vent. Kan niet wachten op een uitgebreide singer dag waar ik ongetwijfeld veel ga leren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2012 Vandaag een Singer opgehaald in Stadskanaal voor het bedrag van 10 hele euro's zal morgen een foto maken en hem plaatsen met jaartal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten