hunter Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 ik heb @ JOHNVONSCHUTZ een pm gestuurd vanwege t feit dat ik t geplande weekeinde niet kan gaan terwijl ik zo gezegd heb dat wat er ook gebeurd ik ga, maar helaas de baas gooide roet in t eten moet voor mijn code 95 op zaterdag praktijk rijden ik heb gevraagd om een nieuwe datum te prikken en er evt een nieuwe post aan te hangen groetjes hunter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Ja, ik had hem ontvangen. idd erg jammer maar ik begrijp wel dat je werk belangrijker is. Ik sta altijd open voor een nieuw te plannen bushcraft weekend. Ik zie jullie hopelijk dan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 27 maart 2013 Delen Geplaatst: 27 maart 2013 ja tuurlijk moeten we een nieuw weekend plannen in mei misschien ???????? dan leggen alle vogels een ei is makkelijk voor t ontbijt hihihihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GangstaPrepper25 Geplaatst: 10 september 2013 Delen Geplaatst: 10 september 2013 Heb een tijdje het forum niet gevolgd. Ik zie dat er nog geen bushcraft weekend is geweest? Deze tijd van het jaar is wel beter eigenlijk, minder dagjesmensen enzo in het bos. Wanneer gaan we?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sgtB2B Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2013 een weekend buiten met gelijkgestemde...... klinkt leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sgtB2B Geplaatst: 9 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2013 een weekend buiten met gelijkgestemde...... klinkt leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten