Gast Jager Geplaatst: 10 december 2012 Delen Geplaatst: 10 december 2012 Wordt gezellig mensen..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Net bericht gehad van Orca 2000 dat hij niet mee gaat. Er is dus nog een plek over. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Hmmm...jammer. Kom op mensen, zoveel leden hier. Waar blijven jullie??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 13 december 2012 Delen Geplaatst: 13 december 2012 Doen we de veluwe of moet er een poll komen? Persoonlijk voel ik er meer voor de Ardennen of Zwarte Woud, maar als jullie zeggen dat de veluwe leuk is en dat daar ook water te vinden is heb ik er geen probleem mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Hallo Buscrafters!! Ben net lid geworden van deze groep en voel mij geroepen om mee te gaan:) Ik ben geen expert maar wel aantal keer op survival geweest. 1e keer was in Tjechie met kopietjes uit een boek van de bieb waarin uitgeschreven stond, hoe een hert te slachten. Op z'n kop in een boom hangen, huid eraf etc etc. Wij met 2 harpoenen (vraag me niet hoe we daaraan kwamen:) op jacht... Wel 7 herten gezien, zelfs tot op 4 meter genaderd, maar helaas werd het toch vis met frambozen;) uiteindelijk. En een brandnetelsoepje:) Ik heb in die 2 weken nog nooit zo genoten van eten!! Wat kan een gedroogde worst lekker smaken als je al dagen op rantsoen bent!! Ik zie mezelf nog een half uur op het velletje sabbelen:) De smaken werden intens en voedsel op zich krijgt plotseling veel meer waarde. Ik heb een vriend die veel heeft gejaagd en hij heeft mij beloofd om me te leren slachten, want dat wil ik heel graag leren! Maar door omstandigheden komt het er maar niet van. Anyway ik wil graag met jullie mee in april, ik ga liever richting Duitsland, Ardennen of net Frankrijk maar ik geloof dat er al voor NL is gekozen. Â Is er nog een plekkie vrij? Of als de groep te groot wordt kunnen we natuurlijk altijd in 2 groepen gaan. 1 in nl en de ander ergens anders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 23 december 2012 Delen Geplaatst: 23 december 2012 Je bent van welkom om mee te gaan. We hebben/hadden nog een plek over en die is dus voor jouw!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 24 december 2012 Delen Geplaatst: 24 december 2012 Hey Jalemari, van harte welkom Ik weet het niet John, ik hoorde de anderen over Nederland maar komen de laatste tijd weinig reacties. Mij maakt niet uit, ik ben er zowieso Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 28 december 2012 Delen Geplaatst: 28 december 2012 Nee mij ook niet. Ik ga toch wel. We doen een maand voordat we gaan even een check of iedereen nog meegaat. Â Misschien wel een idee om als we het in nederland doen om de exacte locatie alleen per email of zo iets door te geven. Dit is namelijk een openbaar forum en er kan zomaar iemand meelezen en precies weten waar we zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 28 december 2012 Delen Geplaatst: 28 december 2012 Te gek! Ik heb er zin in! Locatie doorgeven via privé bericht of iets dergelijks lijkt me een goed idee, anders maken we het de boswachters wel heel makkelijk:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 30 december 2012 Delen Geplaatst: 30 december 2012 ik heb de laatste tijd niet zoveel te tikken heb momenteel er veel aan mijn hoofd heb te maken met t geen zoals ik mijn intro heb gedaan in de koffie corner, maar afijn ik heb natuurlijk echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zin in april kan ik zowiezo mijn gedachten is ff flink verzetten en betreft locatie maakt mij niet zoveel uit Ardennen of nederland top nou mocht ik jullie niet meer spreken iedereen alvast een goed uit einde en een gezond en gelukkig 2013:rolleyes: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Net jullie plannen gelezen over jullie weekend buiten spelen.Gaat ongetwijfeld een mooie tijd worden. Als jullie zoiets vaker gaan doen en er dan nog een plekje vrij is hou ik me aanbevolen. Ben geregeld in mijn uppie op pad met mijn rugzakje maar met gelijkgestemden lijkt me ook wel eens leuk. Alvast een fijn weekend ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Misschien kun je nog wel mee? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 8 januari 2013 Delen Geplaatst: 8 januari 2013 Staat de datum in april eigenlijk al vast? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 9 januari 2013 Delen Geplaatst: 9 januari 2013 @ Jalemari ... mischien..en anders ook geen punt hoor.gewoon andere keer is ook goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 11 januari 2013 Delen Geplaatst: 11 januari 2013 Jager heeft afgezegd omdat hij naar het buitenland gaat. Dat betekend dus dat er een plek over is. Dus als je wil kan je mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Ik ga morgen gelijk kijken op het werk hoe we er dan voor staan want zou het leuk vinden om mee te gaan gelijk nog even een vraagje..kunnen we op de site links opslaan van (mogelijk) leuke locaties? ik kwam een tijdje terug in de dump een man tegen die onderstaande locatie heeft wat mij wel leuk leek.  http://www.inhetgareel.nl/recreatie  P.s. het was nog een aardige man ook die zelf weg was van alles in de dump dus je zal daar niet snel uit de toon vallen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Ik heb er een aparte post voor gemaakt waar je deze links in kunt delen. Â zie; http://preppers.nl/forum/group.php?discussionid=187&do=discuss Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Mooi ! ik heb hem er bij gezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Wat gaan we doen met de locatie? Â Ik heb de posts nog een keer na zitten lezen en ik begrijp eruit dat we allemaal willen gaan. Maar waar heen is nog niet bekend. Ik begrijp best dat om zo maar op stap te gaan met mensen die je nog nooit gezien en ontmoet hebt best een beetje vreemd is. Volgens mij is zo het idee ontstaan om iets dichter bij huis te organiseren en zodoende is er sprake van de veluwe gekomen. Â Ik heb nog eens een keer goed naar de veluwe gekeken maar ik vind er niet echt een goede locatie die aan onze eisen kan voldoen. Maar ik kan het fout hebben dus als iemand een goede plek weet laat het dan even weten. Wat we ook kunnen doen is eerst eens ergens afspreken op een dag voor een kennis making. Als je dan wat meer op je gemak voelt kunnen we misschien wel naar duitsland of belgie. Â Hoe denken jullie erover? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Is denk ik wel een goed plan John. Elkaar eventjes zien om verwachtingen door te spreken over zo'n weekend. Even een gezicht bij de namen hebben en voor het geval er geen klik is een beter moment om af te haken dan ergens in de jungle van België  In mijn ervaring kan je elkaar wel aardig leren kennen tijdens het wandelen. Misschien ergens centraal een korte wandelroute lopen als eerste kennismaking? Gewoon een boswandelingtje van een paar kilometer. Ergens op een zondag ochtend (lunch in rugzak) middag deel en weer op tijd naar huis voor de aardappelen.  Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Ja, Castaway. Klinkt als een goed plan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 John. even afwachten hoe de rest hier over denkt dan? Zal wel ergens midden Nederland worden dus ik hoop als kustbewoner dat iemand een leuke wandelroute weet. i.v.m. heen en terug reistijd van 10.00 tot 16.00 of zoiets? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hunter Geplaatst: 23 januari 2013 Delen Geplaatst: 23 januari 2013 ik heb de laatste berichten gelezen en vind het een goed plan om eerst kennis te maken , maar er gelijk op uit trekken vind ik ook best pas me eigen gewoon aan, ik hoor wel wanneer we wat gaan doen ,we moeten misschien ook ff kijken wie waar woont dan kunnen we misschien carpoolen scheelt weer in de portemeniks;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Misschien een maand van te voren af spreken? Dan lijkt het me duidelijk wie er allemaal mee gaat en van wie we nog niks gehoord hebben. Inderdaad ergens in het midden van het land afspreken? Kunnen we hier vast wel een leuke route vinden http://www.anwb.nl/wandelen/wandelroutes/zoeken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Misschien kunnen we elkaar ontmoeten op een preppers meeting? Zoiets wat heksenboot organiseert? Kunnen we gelijk combineren. Laatste keer was in Nunspeet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten