Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zijn hier mensen met een voedsel allergie?


walrus

Aanbevolen berichten

Ikzelf ontdekt rare symptomen nadat ik regelmatig veel hete koffie dronk met kunstmatige zoetstof. Bleek dat de zoetstof aspartaam bevat. In combinatie met hitte zou er een chemisch proces ontstaan waardoor het aspartaam verandert in mierenzuur, een heel sterk gif met allerlei nare gevolgen. Bij mij werd de coordinatie aangetast, kreeg ik erge aanvallen die leken op trombose. Ik kon geen woorden meer vormen of duidelijk spreken, lag een tijdlang uitgeteld in de sofa, voelde me beklemd, kreeg spier- en rugpijn, leed aan geheugenverlies, ... . Nadat ik het onderstaande artikel las, besloot ik ten einde raad dit nog een keer te proberen, nadat ik al diverse voedingsproducten van mijn dieet schrapte om toch maar te achterhalen wat er fout ging. GA BIJ JEZELF NA OF JE VEEL LIGHT DRANKEN GEBRUIKT en lees het artikel.

 

Ik weet hoe beangstigend het voelt als er geen diagnose gesteld kan worden en er duidelijk iets fout is. Ik heb ruim een jaar naar de oorzaak gezocht tot ik dit artikel las.

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=P684

 

Dit artikel pluk ik even van je!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaren later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Op 24-11-2015 om 22:05, Stuudje zei:

Het is standaard ziekenhuis advies @martin.

Voeding uit blik moet u zo min mogelijk gebruiken. Ziekenhuisinfo

 

Dat heeft niet zozeer te maken met blik zelf, maar met de conservering en toevoegingen bij het bewerken van de voeding. Datzelfde probleem hebben coeliaken zoals @EddyCorleone ook zegt.

 

Mijn dochter heeft coeliakie en voor haar altijd zonder zakjes en pakjes gekookt. Brood zelf gemaakt. Voorraad werd geweckt. Voordeel van wecken is dat je weliswaar eens een grote aanschaf moet doen qua potten en pan, maar daarna geen kosten meer hebt. Bij vriezen heb je jaarlijks terugkerende energierekening, plus dat je bij elke stroomstoring in de stres zit of er wel op tijd weer stroom voor de vriezer is. Prijsvergelijking vriezen/wecken.

 

Mijn dochter heeft ook een tijdje een nikkelallergie gehad, van een sieraad. Haar hele huid liet op die plek los, en de plek werd ook steeds groter, vreselijk. Artsen waarschuwden dat we een tijd geheel nikkelvrij moesten eten om te voorkomen dat ze levenslang allergie voor nikkel zou ontwikkelen. We hebben dit een jaar gedaan. Voor de goede orde, dat eten was dus glutenvrij, nikkelvrij en vanwege andere dochter als die hier was ook lactosevrij. Dit strenge nikkelvrije jaar heeft geholpen dat die nikkelallergie tot rust kon komen en na een jaar had ze er geen last meer van. Wel blijft ze alert op nikkel in sieraden natuurlijk.

Beste @Stuudje

Lees vooral ook dit artikel voor je dochter.

https://nikkel-vrij.nl/nikkelvrije-pannen/

Niet alleen pannen en schalen, maar ook rvs bestek en messen bevatten veel Nikkel en Chroom.

 

Trouwens er word ook geschreven dat blik schadelijk zou zijn maar ik dacht dat blik altijd een kunststof coatings mee kreeg van uit de fabriek, en er dan voedsel in word gedaan.

 

Mijn vrouw heeft verschrikkelijk veel allergieën, en is ook altijd heel schoon met alles geweest, als klein kind al.

Het schijnt ook veel voor te komen bij mensen die heel schoon zijn met alles, maar de meningen zijn daar over verdeeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van het internet geplukt

 

Als vervanger voor zilver wordt meestal koper-nikkel gebruikt met 25% nikkel omdat dat goedkoper en beter vervormbaar is. Nikkelen munten slijten echter minder en ze houden in het gebruik een mooiere glans. Nikkel staat na koper op de tweede plaats onder de meest gebruikte muntmetalen.15 jan. 2017

 

Zowel de één- als twee-euromunten zijn half zilver- en half goudkleurig. In de zilverkleurige legering zit 25 procent nikkel, het gehalte in de goudkleurige legering is 5 procent. De combinatie van twee nikkellegeringen in dezelfde munt kan aanleiding geven tot een versterkt effect.

 

Ik het ziekenhuis worden ook veel instrumenten met nikkel gebruikt, en ook weer pannen voor voedsel bereiding.

Ook in het lichaam om botbreuken op zijn plek te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...