Gunnie Geplaatst: 9 september 2015 Delen Geplaatst: 9 september 2015 Denk aan zelfvoorziening, veiligheid, verdediging, onderhoud, terrein, geografie, communicatie, de hele reutemeteut Mocht dit topic er al zijn ( wat ik dan over het hoofd heb gezien ) , dan mag deze verwijderd worden !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 9 september 2015 Delen Geplaatst: 9 september 2015 Wat vind je zelf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gunnie Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2015 zie hier : http://preppers.nl/forum/threads/13557-Misschien-mijn-nieuwe-BOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 9 september 2015 Delen Geplaatst: 9 september 2015 Nou volgens mij al erg veel ideetjes in dat draadje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gunnie Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2015 ja klopt .. maar dat gaat hoofdzakelijk over mijn eventuele BOL ... ben benieuwd naar een ander zijn BOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 9 september 2015 Delen Geplaatst: 9 september 2015 Duh!!! - onderdak - verwarming - water - voeding - afstand (lees: veiligheid) tot vermeende dreigingen (biologisch, nucleair, financieel, etc, etc, etc) - bereikbaarheid ondanks de vermeende dreiging Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gunnie Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2015 Licht toe @jobs ... hoe , wat waar ... details Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 9 september 2015 Delen Geplaatst: 9 september 2015 Licht toe @jobs ... hoe , wat waar ... details Het hoe/wat/waar ligt aan de invuller. Ik noemde zonet wat algemene criteria. Dus waar gaan we rekening mee houden? En wat zou dus een goede plek kunnen zijn? Bij hoog water is een plek in Nederland ruim boven NAP afdoende. Voor een financiele crisis kun je wellicht thuis blijven indien afdoende geprept en zolang de crisis niet te lang aanhoudt. Voor een ebola-achtig scenario zou je juist uit Nederland weg willen. ... etc, etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.