Enigma13 Geplaatst: 1 september 2015 Delen Geplaatst: 1 september 2015 Ik kwam deze op YouTube tegen. Urban survival. Interessant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 2 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 2 september 2015 Er is ook een film met dezelfde naam. Low budget, Fins. Toch aardig om te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 2 september 2015 Delen Geplaatst: 2 september 2015 Er is ook een film met een andere naam. Gaat . Dank voor je link @Enigma13 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 2 september 2015 Delen Geplaatst: 2 september 2015 Nou... ik ben bijna 59... ik zie me sommige dingen nog wel doen, andere persé niet.... Dus is het wachten op Rudy Reyes 2.1.. Urban survival for older men.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 3 september 2015 Delen Geplaatst: 3 september 2015 Z.E.R.T.'s Surviving The Apocalypse" - 1 Hour Special Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 3 september 2015 Delen Geplaatst: 3 september 2015 Real American Style... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 3 september 2015 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2015 Nou... ik ben bijna 59... ik zie me sommige dingen nog wel doen, andere persé niet.... Mee eens. Ik zie mijzelf nog niet aan een touw aan een brug hangen. Dan maar wat omlopen of een bootje zoeken. Is een stuk veiliger. Survival betekent ook geen onnodige risico's nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RaptorNLD Geplaatst: 3 september 2015 Delen Geplaatst: 3 september 2015 Is een oud filmpje. Kende m al, maar erg leuk om te zien. Laat toch wat goede tips zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.