Communicator Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 http://ebbra.bigcartel.com/product/rad-emergency-bra Geweldig! En dat voor een kleine 50 dollar. Dit moest ik hier even tussendoor delen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 En érg vrouwvriendelijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 Wel vervelend dat juist tijdens een noodgeval een dame moet vluchten en rennen zonder ondersteuning. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 Wel vervelend dat juist tijdens een noodgeval een dame moet vluchten en rennen zonder ondersteuning. yep, nu maar hopen op een noodgeval Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 Ah, je zul verstel staan van de shit die ik in mijn beha heb. Een mes , rond de 200$ standard.een platte minitoels, een epipen, een kleine zijde zakje met noodmedicatie,paracetamol, pleisters, antihistamines,een valium, 2 tampons.een id, een rijbewijs,en vaak nog een boel spullen die ik niet will vast houden................en als je bh uit moet om als maskers gebruikt te worden, houd 2 doodelijk wapen om iemand mee te stikken. Yeah to tits power. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 Ah, je zul verstel staan van de shit die ik in mijn beha heb. Een mes , rond de 200$ standard.een platte minitoels, een epipen, een kleine zijde zakje met noodmedicatie,paracetamol, pleisters, antihistamines,een valium, 2 tampons.een id, een rijbewijs,en vaak nog een boel spullen die ik niet will vast houden................en als je bh uit moet om als maskers gebruikt te worden, houd 2 doodelijk wapen om iemand mee te stikken. Yeah to tits power. Lol, met al die troep is het ook bijna een kogelwerend vest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beready Geplaatst: 13 augustus 2015 Delen Geplaatst: 13 augustus 2015 Toch leuk bedacht zo'n bh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.