Ga naar inhoud
GENEGEERD

Surviving Mass Shootings


Rodin

Aanbevolen berichten

Surviving Mass Shootings

 

As awful as a mass shooting can be, there are things you can do so as to at least somewhat improve your chances of survival, and its not just about shootings, these same principals apply to disasters such as fires, or terrorist attacks where you want to evacuate a building as fast as possible. It wasn’t that long ago that I posted about the fire in “The Station” night club where 100 people lost their lives, a post called “Surviving a Fire”. Given the recent shooting that took place in the movie theater in Colorado, here’s some easy to remember advice that will improve your survival odds. Its not about living in fear, just a couple quick mental notes that eventually become second nature to you:

 

 

http://ferfal.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Was inderdaad een hele zit. Maar wat hij verteld klopt helemaal. Vooral punt 3 het reageren is belangrijk. Mensen zijn soms vreemd geprogrammeerd. Ik heb een keer een filmpje gezien van een bewakingscamera. Er brak brand uit in een warenhuis. De mensen bleven onvoorstelbaar lang hun dingen doen. De camera stond achter de kassa. Je kon de mensen gewoon nog minuten lang in de rij zien staan om af te rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, zoals er massa hysterie bestaat, bestaat er ook massa verlamming, "zolang 'de anderen' niets doen, doe ik ook niets" reactie.

 

Daarom nooit roepen: Bel een ambulance, maar duidt iemand aan en zeg: "Jij belt een ambulance." (Of bel zelf, nog beter).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar keer bizarre dingen mogen ervaren. Je geraakt daar echt niet gewoon aan. Kogels over mijn hoofd, bom in een cinema. Een bus halte waar je afstapt en 5 uur nadien is die weg, gewoon opgeblazen. Ik weet het niet. Ik hou mij weg van massa's.

 

Waar heb je dat meegemaakt en in welke tijdsspanne?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...