Gast Geplaatst: 23 juli 2015 Delen Geplaatst: 23 juli 2015 24 uur is natuurlijk niets. Ik zou zeggen ,maak er een week van ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 23 juli 2015 Delen Geplaatst: 23 juli 2015 Nu heb ik weleens vernomen dat die noodrantsoenen bij langdurig gebruik invloed hebben op de stofwisseling, dus eigenlijk zou ik wel willen weten hoeveel dagen je het op dit en vergelijkbaar spul kunt overleven, zonder dat je darmen in de war of verstopt raken, maar dat wil ik je eigenlijk niet aandoen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 23 juli 2015 Delen Geplaatst: 23 juli 2015 Hallo @MyronPrps, Mij lijkt het nuttig om een latrine te graven en voor gebruik!! te fotograferen. Met vriendelijke groet, Popeye. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 23 juli 2015 Delen Geplaatst: 23 juli 2015 Nu heb ik weleens vernomen dat die noodrantsoenen bij langdurig gebruik invloed hebben op de stofwisseling, dus eigenlijk zou ik wel willen weten hoeveel dagen je het op dit en vergelijkbaar spul kunt overleven, zonder dat je darmen in de war of verstopt raken, maar dat wil ik je eigenlijk niet aandoen. https://www.youtube.com/results?search_query=NRG+72+hour+challenge Genoeg te vinden op internet, ook met Datrex en Mayday wat allemaal vergelijkbaar is met NRG. In het kort: stoelgang is al snel niet optimaal meer, je neemt natuurlijk maar heel weinig volume tot je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 had verkeerd gelezen, dacht 5 dagen :-) een hele dag, tja, je hebt nog een pak reserve van de andere dagen zo een weekje doen alsof het shtf is, moet wel leuk zijn, eten uit je noodrandsoen, vallen zetten, water zuiveren, kampje bouwen, vuurtje stoken en zien dat niemand jou ontdekt :-) en dan elke dag foto's posten lijkt me wel cool om te doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 had verkeerd gelezen, dacht 5 dagen :-) een hele dag, tja, je hebt nog een pak reserve van de andere dagen zo een weekje doen alsof het shtf is, moet wel leuk zijn, eten uit je noodrandsoen, vallen zetten, water zuiveren, kampje bouwen, vuurtje stoken en zien dat niemand jou ontdekt :-) en dan elke dag foto's posten lijkt me wel cool om te doen Zeker zorgen dan dat je niet gezien word want vallen zetten is nogal verboden, anders eindigt je testweek in een betonnen bunker, waar je zelf niet de sleutel van krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Basement Steve Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 just, ging gewoon op in euforie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Heeft deze trip / review al plaatsgevonden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 23 november 2015 Delen Geplaatst: 23 november 2015 Heeft deze trip / review al plaatsgevonden? Nee, althans niet in de vorm van een filmpje op het YT kanaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.