Longmen Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 Het enige voertuig wat je nodig hebt tijdens een Apocalyps. De 'Global XRS 6x6 Expedition van MAN Bron: http://www.disclose.tv/news/the_only_vehicle_you_need_during_the_apocalypse__t he_global_xrs_66_expedition/120589 [ATTACH=CONFIG]19701[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maritimesurvival Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Dat is nog eens een mooie truc, Maar al die moderne apparatuur in een vrachtwagen kan allemaal stuk gaan ,ondanks het een kwalitatieve MAN is ,heb het zelf gemerkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Het enige voertuig wat je nodig hebt....plus drie tankwagens als volg auto's anders kom je nergens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Idd maritiemesurvival en het is onnodig omdat het energie kost en extra gewicht is. Leuk om naar je BOL te rijden en te settelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Ik weet het niet, ik kan niet kiezen zit te twijfelen tussen nog een ander merk de Earthroamer XV-HD http://www.autoweek.nl/nieuws/33494/earthroamers-nieuwste-is-niet-te-betalen [ATTACH=CONFIG]19702[/ATTACH] En dan als ik kies voor de Earthroamer, dan moet ik weer een keus maken tussen de XT of de HD. Ik kom er gewoon niet uit! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Ik weet het niet, ik kan niet kiezen zit te twijfelen tussen nog een ander merk de Earthroamer XV-HD http://www.autoweek.nl/nieuws/33494/earthroamers-nieuwste-is-niet-te-betalen En dan als ik kies voor de Earthroamer, dan moet ik weer een keus maken tussen de XT of de HD. Ik kom er gewoon niet uit! Gaaf ding! Nadat ik de optielijst had ingevuld kwam ik uit op 450.000 dollar Ontzettend mooi ding helaas vallen ze net buiten het budget van mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Nou nog een nucleaire reactor en electromotoren er in, zodat je geen benzine/diesel meer nodig hebt, en 't gaat ergens op lijken als BOV :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Sow hey, zit volgens mij wel geen bubbelbad in, dat is toch wel een must in zo iets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 juli 2015 Delen Geplaatst: 18 juli 2015 Het grootste probleem voor velen bij een SHTF zal zijn het gemis van alle luxe. Of het praktisch en nuttig is in geval van SHTF? denk het eigenlijk niet. Wel leuk speelgoed waar ik graag eens mee zou willen stoeien ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.