Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mooie messen en veel informatie


Gast idefix

Aanbevolen berichten

Gast Heksenboot
en net daarom ben ik een GIGANTISCHE voorstander van locking mesjes.

 

ik vind die messen dat enkel met veerkracht open blijven en ook zo dichtklappen gevaarlijk.

Geef mij maar een opinel met ringetje, of gelijk welk ander mes met vergrendeling.

 

(beetje hypocriet want ik heb natuurlijk ook een zwitser in m'n wandelrugzak)

 

Inderdaad.

Maar deze geniale gozer deed gewoon zelf zijn mes dicht, zonder te kijken waar zijn vinger zat. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
zeg me dat ie nooit aan de schiet lessen is toegekomen :)

 

:p

Geen problemen bij schietles.

Alleen bij handgranaat gooien was er zo'n slimmerik die hem pal achter het muurtje gooide.

Ik dacht al, wat trilt die wachtbunker. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pragmatist. Een mes is voor mij geen fetish maar slechts een stuk gereedschap. Het moet heel raar lopen als ik daar ooit meer dan 100 euro voor zal uitgeven.

 

Voor een goed stuk gereedschap waar je op wilt vertrouwen zijn de meeste mensen wel bereid iets meer voor uit te geven. En een goed stuk gereedschap kost nou eenmaal wat meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet heel raar lopen als ik daar ooit meer dan 100 euro voor zal uitgeven.

 

goede koop is qua materiaal vaak dure koop omdat je het vaak moet vervangen. Beter ff doorsparen aan een exemplaar waar je letterlijk aan kan hangen zodat je weet dat deze niet faalt als je hem nodig hebt... een duurder exemplaar ga je ook meer focus houden dan budgetmateriaal uit de afprijsbakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...