Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 en net daarom ben ik een GIGANTISCHE voorstander van locking mesjes. ik vind die messen dat enkel met veerkracht open blijven en ook zo dichtklappen gevaarlijk. Geef mij maar een opinel met ringetje, of gelijk welk ander mes met vergrendeling. (beetje hypocriet want ik heb natuurlijk ook een zwitser in m'n wandelrugzak) Inderdaad. Maar deze geniale gozer deed gewoon zelf zijn mes dicht, zonder te kijken waar zijn vinger zat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Inderdaad. Maar deze geniale gozer deed gewoon zelf zijn mes dicht, zonder te kijken waar zijn vinger zat. zeg me dat ie nooit aan de schiet lessen is toegekomen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 zeg me dat ie nooit aan de schiet lessen is toegekomen Geen problemen bij schietles. Alleen bij handgranaat gooien was er zo'n slimmerik die hem pal achter het muurtje gooide. Ik dacht al, wat trilt die wachtbunker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hhpp Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Ik ben pragmatist. Een mes is voor mij geen fetish maar slechts een stuk gereedschap. Het moet heel raar lopen als ik daar ooit meer dan 100 euro voor zal uitgeven. Voor een goed stuk gereedschap waar je op wilt vertrouwen zijn de meeste mensen wel bereid iets meer voor uit te geven. En een goed stuk gereedschap kost nou eenmaal wat meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Het moet heel raar lopen als ik daar ooit meer dan 100 euro voor zal uitgeven. goede koop is qua materiaal vaak dure koop omdat je het vaak moet vervangen. Beter ff doorsparen aan een exemplaar waar je letterlijk aan kan hangen zodat je weet dat deze niet faalt als je hem nodig hebt... een duurder exemplaar ga je ook meer focus houden dan budgetmateriaal uit de afprijsbakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 niet vergeten dat je 'm nadien ook kan doorgeven aan de kleinkinderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.