FincaInSpanje Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Afgelopen weken kwam er in het nieuws dat een 27-jarige backpacker vermist was in Panama. Zijn familie dacht aan het ergste, maar hij is gelukkig weer boven water. http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3943886/2015/04/03/Vermiste-Nederlander-27-blijkt-te-leven-bij-indianen.dhtml Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Wauw, wat een geweldige ervaring lijkt me dat. Ondernemende jongeling, die Tim! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Gelukkig een storm in een glas water! Wel een leuke ervaring denk ik voor hem daar!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 'geld inzamelen om reis te bekostigen'... zegt genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 'geld inzamelen om reis te bekostigen'... zegt genoeg. Vroeger noemden wij dat thuis een "Klaploper". Ik ken die jongen verder niet, dus misschien (ver-) oordeel ik te snel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Zelfs geen (gouden) maple meegenomen voor de terugreis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 april 2015 Delen Geplaatst: 3 april 2015 Vroeger noemden wij dat thuis een "Klaploper". Ik ken die jongen verder niet, dus misschien (ver-) oordeel ik te snel. Wat kan jou het nou bommen waar mensen hun geld aan willen geven? Echte klaplopers vermommen zich, verdienen tonnen zo niet miljoenen per jaar en klagen vanaf hun luxueuze jacht dat hun werknemers inhalig zijn en alweer inflatie correctie van hun lonen willen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.