rumble Geplaatst: 7 februari 2015 Delen Geplaatst: 7 februari 2015 Ze zijn wel mooi:rolleyes: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neodar Geplaatst: 10 februari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2015 Voila sé...voorbeelden genoeg. Dus het is echt goed nadenken alvorens met een oversized vehicle te willen rijden.. Nou ja, zo'n 1800 is een heel stuk kleiner dan waar ik normaal dagelijks in rijd, dus dat zal wel lukken denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anonimoes Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 @hayauchi veel te veel electronica wat kapot kan gaan een beetje diesel truck loopt op 3 plus draden. Gloeiers brandstof schakelaar (kan zelfs er tussen uit maar dan moet je de motor uitzetten door de diesel slang te knikken. startmotor Gloeiers vaak niet nodig (iig niet bij een 2.5di in mijn bus, heeft wel n vlamstart voor Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JonathanBaker Geplaatst: 3 september 2022 Delen Geplaatst: 3 september 2022 (aangepast) Interessant dat ik dit nu tegenkom want wij zijn net terug van een vakantie en hebben er geen last van gehad. Er was weliswaar geen zeeën aan ruimte op de parkeerplaatsen, maar een plekje zit er toch altijd wel bij. We hadden op een parkeerplaats wel dat er veel veevervoer stond, van zulke vrachtwagens https://www.truck1.nl/vrachtwagens/veewagen-vrachtwagens/daf-xf-530-6x2-camper-motorhome-racing-motorsport-full-option-a5010968.html. Ik vond dat best apart want ik dacht altijd dat dit soort vrachtwagens voor dieren niet zo ver mogen rijden. Misschien zaten we net in zo’n gebied waar dat soort dieren doorgaans worden gefokt of geslacht, maar het was voor het eerst dat er echt zoveel te zien waren. 3 september 2022 aangepast door JonathanBaker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 20 oktober Delen Geplaatst: 20 oktober Dit topic kom ik nu net tegen, Een Kraz 255b, ik het er toevallig eens mee mogen rijden. Daar bovenop lag een sleepboot (bmk-t sleepboot). Wat een machine! Het gevaarte past eigenlijk niet op de Nederlandse wegen. Het past alleen op 2 baans wegen, en met de sleepboot bovenop. Kon je niet onder stoplichten door rijden. De eigenaar had hem als landbouwvoertuig verzekerd, zo kon hij de weg op zonder telkens ontheffing aan te moeten vragen. Het voertuig werd gebruikt voor fun ritten en gala-stoet. Vanwege het brandstof verbruik, de afmetingen en om gedoe met de politie te voorkomen werd die niet vaak gebruikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.