Nonkel Jones Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Sterke tip! Je kunt dus ook een CO2 patroon gebruiken, die vullen zeker een ton. En hoe moet je dat dan in de praktijk doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Je legt de CO2 patroon op de bodem, en prikt er een jaatje in (met handschoenen aan) en aangzien CO2 zwaarder is dan lucht, blijft dat er in... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 En zodra je vult komt e.e.a. weer in beweging. Doe je het bij een gevulde ton, dan beweegt de boel en kan zuurstof blijven zitten. Echt makkelijk lijkt het me niet.t Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrfallie Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ja maar daar gaat het mij nu juist om Of het nodig is, of niet... ik zou het doen, het is een relatief goedkope "verzekering" dat je rijst nog goed eetbaar is na lange tijd. een goed alternatief is stikstof op fles, inert, zwaarder dan lucht en verdrijft zuurstof. nadeel is dat het als particulier lastig te verkrijgen is. ik hoop dat dit helpzaam was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Stel dat ik rijst heb wat houdbaar is tot 2015. Met hoeveel jaar verleng ik dat met mylar bags, tonnetje en zuurstof absobers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Stel dat ik rijst heb wat houdbaar is tot 2015. Met hoeveel jaar verleng ik dat met mylar bags, tonnetje en zuurstof absobers? Je rijst is TEN MINSTE HOUDBAAR tot 2015 als het al niet meer is... en er een extra tijd op plakken die je met extra maatregelen kan verkrijgen is nogal moeilijk dunkt me. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Ja maar ik bedoel ongeveer. 5 jaar erbij, of 10 jaar, of 20? Gewoon om een beetje een idee te krijgen hoe rendabel het is. Al dat gedoe moet wel wat opleveren natuurlijk:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 5 januari 2013 Delen Geplaatst: 5 januari 2013 Ja maar ik bedoel ongeveer. 5 jaar erbij, of 10 jaar, of 20? Gewoon om een beetje een idee te krijgen hoe rendabel het is. Al dat gedoe moet wel wat opleveren natuurlijk:) Test het eens en laat het ons over 5 en 10 jaar weten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.