Communicator Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Communicatie is voor vele preppers onder ons nog steeds een ondergeschoven kindje. Ik ben nu ruim een jaar bezig met de PAPA ROMEO RONDE om dit onder de aandacht te brengen. Niet alleen is het enorm belangrijk om bereikbaar te zijn in tijden van nood, het is ook je enige contact met de buitenwereld als je door wat voor reden dan ook ergens ingesloten zit. Ik zit vanavond weer netjes vanaf 19:00 uur tot 20:00 uur standby op 27.005MHZ (27mc) en op 144.500MHZ (2meter) om te luisteren of ik iemand hoor voor de papa romeo ronde. Daarnaast zit ik ook op de teamspeak server klaar voor een discussie Bij voldoende interesse zal ik vanavond van 20:00 tot 22:00 uur een live radio uitzending maken. Luister link zal dan ook bekend gemaakt worden. Installeer nu vanavond eens Teamspeak 3! en ontdek hoe makkelijk het kan zijn. Ben aanwezig op de chatbox van preppers.nl om ook deel uit te maken van de Papa Romeo Ronde... Alle informatie over de PAPA ROMEO RONDE vind je HIER. inclusief alles over Teamspeak! Tot straks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Als m'n internet 't doet zal ik m'n teamspeak ook even aanzetten. Geen mic maar ik kan snel typen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimidrie Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik zorg ook dat ik mijn bakkie aan heb staan tussen 19u en 20u. Ben benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik zal wel weer vollebak 10 watt fm en 21 watt usb gaan schreeuwen. Helaas nog met de dipool want de verf op mn beugels van de mast is nog niet droog. @Communicator ook een rondje packet er in? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ja hoor. Ik kan alleen nog niet meedoen met packet. Agenda is te zien in de kalender. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ja hoor. Ik kan alleen nog niet meedoen met packet. Agenda is te zien in de kalender. Ontvangst toch wel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik ben benieuwd. Als ik iets ontvang hoor je het gelijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik kom zo sowieso online op de teamspeak Baal wel van de imax maar ja krijg de verf niet op tijd droog en de beugels aan de muur. Zo staat het er nu bij. Voor het schoonmaken en spuiten. Edit: De propgatie is sowieso niet super vandaag. http://www.dxinfocentre.com/tropo_eur.html#hour6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2014 De radio draait inmiddels warm. Ik zit er weer klaar voor! Een uur lang Papa Romeo Ronde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Okee vanavond weer eens op ch4. maarre op teamspeak zijn NPL licenties voorlopig niet aan te vragen.... Mijn zender draait werkelijk warm... de buizen moeten wel even warmdraaien maar dan heb je ook watt,, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik zorg ook dat ik mijn bakkie aan heb staan tussen 19u en 20u. Ben benieuwd. kom je ook op teamspeak of in de chat? je kunt rustig even schreeuwen over de bak. we luisteren bijvoorbeeld naar: papa romeo (nickname) test Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2014 Okee vanavond weer eens op ch4. maarre op teamspeak zijn NPL licenties voorlopig niet aan te vragen.... Wat bedoel je ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 K zal je zo even pmmen @Communicator met details. . Nu ff channel 4.. wel achtergrond geluiden net boven en in de ruis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimidrie Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik krijg teamspeak en chat niet aan de praat op mijn mobiel, dus deze ronde blijft het bij schreeuwen over de bak. De volgende ronde zorg ik dat ik er helemaal bij ben. Geen reactie van mede-preppers op kanaal 4, alleen een paar lallende spanjaarden ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 er draait nu een packet radio met 21 watt op kanaal 5 LSB iedere 2 minuten gooi ik er een beacon uit met papa romeo ronde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
voordeur Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 @Communicator Ik zit ook stand-by op ch4, maar volgens mij zit er een knijper. Omgeving den haag. Philips 369 0,5W ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 @Communicator Ik zit ook stand-by op ch4, maar volgens mij zit er een knijper. Omgeving den haag. Philips 369 0,5W ? ik heb net een ander modelletje van philips Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Even contact gehad met medeprepper @beready leuk.. daarnaast niemand, wel modulatie in de ruis maar onvoldoende om verstaanbaar te zijn.. Ik zat vanavond overigens met 150 w te duwen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Even contact gehad met medeprepper @beready leuk.. daarnaast niemand, wel modulatie in de ruis maar onvoldoende om verstaanbaar te zijn.. Ik zat vanavond overigens met 150 w te duwen... 150 watt waar vandaan? heb niets gehoord namelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
voordeur Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Met deze stb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 @voordeur half watje mobiel dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
voordeur Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 @voordeur half watje mobiel dus Jeps, helaas wel. Aanbevelingen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik heb nog wel een midland alan 4 watt 40 fm bak liggen voor weinig Is vrijwel gelijk aan de danita 240 fm alleen de mic aansluiting is anders Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
voordeur Geplaatst: 9 september 2014 Delen Geplaatst: 9 september 2014 ? even Google gebruiken. Kom erop terug Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik vindt het hartstikke leuk dat er tijdens de Papa Romeo Ronde toch een verbinding tot stand is gekomen! Op TeamSpeak is de opkomst erg goed te noemen! Er is op verschillende manieren geprobeerd om verbindingen te leggen. vanuit verschillende plaatsen in Nederland. Als de groep volgende maand weer iets groeit, komen we wellicht dit jaar nog eens tot een succesvolle verbinding! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.