contact combat Geplaatst: 7 september 2014 Delen Geplaatst: 7 september 2014 Moet mijn Carinthia slaapzak nog goed testen. Dus als jij nou een goeie winterse dag prikt, liefst met sneeuw enzo dan ben ik van de partij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 september 2014 Moet mijn Carinthia slaapzak nog goed testen. Dus als jij nou een goeie winterse dag prikt, liefst met sneeuw enzo dan ben ik van de partij. Deal! .............10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 hoi Jan001 als ik tegen die tijd weg kan en mag dan ben ik wel van de partij ...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 Ik wil ook wel meedoen. Is al weer even geleden dat ik met mijn tarpje in de sneeuw lag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 In ben er zeker al ik kan en mag! Goed initiatief! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Redneck Geplaatst: 19 september 2014 Delen Geplaatst: 19 september 2014 Hoi, Ik ben nog nieuw op dit forum, maar dit soort dingenzijn niet nieuw voor mij, in november staat ook weer een weekendje in het bos gepland! Moet even kijken waar Chaam ligt, maar lijkt me een leuk gebeuren. Ben zeer benieuwd naar je draaiboek. Naast EHBO, shelter bouwen enz. is tracking misschien ook leuk, je moet in een echte SHTF/Survival situation toch ook eten. Leuk draadje dit......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 ben nog steeds erg enthousiast en @Stuudje bracht het weer even onder mijn aandacht haha maar staat dit nog steeds gepland? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 ben nog steeds erg enthousiast en @Stuudje bracht het weer even onder mijn aandacht haha maar staat dit nog steeds gepland? zeker! Het laatste bericht was dat Jan met het draaiboek bezig is, vertelde hij tijdens SC Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 oktober 2014 Delen Geplaatst: 2 oktober 2014 zeker! Het laatste bericht was dat Jan met het draaiboek bezig is, vertelde hij tijdens SC Lijkt mij erg leuk en ben benieuwd:D heb wel zin in wat echte wintersurvival. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.