Mrsjones Geplaatst: 4 september 2014 Delen Geplaatst: 4 september 2014 Vandag is een kook dag en hier met 30+ ,is dat echt heel heet. Gekookt en ingemaak, osso bucco,12 blikken van ong 900 gram.blanquette de veau,ook 12 blikken. En nu Ben ik corned beef,rauw pack method. Je doe dus rauw vlees in de blikjes en kook ze,onder druk ,voor 120 minutes. Tussen door breek ik boten door midden om bouillon te trekken en ook ine makken. Die is dus mijn kalfje ,de slager kwam niet terug ,dus Ben ik zelf aan de gang gegaan.ik heb een electrish zaag gebruik om de knie en schouder uit elkaar te krijgen,Niet elegant,wel functional.eerst de blad van mijn zaag goed schoon gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 september 2014 Delen Geplaatst: 4 september 2014 Je hebt dus een inblik machine? Heeft zo z'n voordelen qua gemak t.o.v. wecken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 4 september 2014 Delen Geplaatst: 4 september 2014 Tussen door breek ik boten door midden Geintje Maar goed bezig weer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.