odessa1944 Geplaatst: 30 augustus 2014 Delen Geplaatst: 30 augustus 2014 vanavond was ik bij de albert heijn en daar waren de foliepakken van kips in de uitverkoop. ze willen ervan af en het schijnt niet meer terug in de schappen te komen. hamburgers en kipburgers 60 cent en kipschnitzels 75 cent. ik weet niet of dit in alle albert heijn`s is. trouwens ook de eigen merk rookworsten gaan eruit en waren de helft van de prijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 30 augustus 2014 Delen Geplaatst: 30 augustus 2014 Niet verkeerd; zal maandag eens kijken wat er hier allemaal bij de appie te krijgen is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 30 augustus 2014 Delen Geplaatst: 30 augustus 2014 Oh beter! Ga ik ook even voor kijken. Al vind ik doe dingen van kips niet echt heel erg lekker.. Is t wel handig om in m'n voorraad te hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 30 augustus 2014 Delen Geplaatst: 30 augustus 2014 Hier net ovver de grens is een AH op zondag open . Als ik de tijd vind loop ik morgen even binnen . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 30 augustus 2014 Delen Geplaatst: 30 augustus 2014 Weet wat je eet, als het spotgoedkoop is, altijd extra opletten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.