Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bankiersmaffia neemt ook onze nieuwsvoorziening (ANP) over. Doodeng !


Gast Dick Berts

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

 

Inderdaad, doodeng. Die Rijkman - treffende naam trouwens, gezien zijn meer dan royale gouden voetafdruk destijds - houdt terecht zijn hand voor zijn leugenapparaat. Gelukkig weten we straks precies wanneer Rijkman staat te liegen - dan bewegen namelijk zijn lippen. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is natuurlijk al her en der wat over geschreven.

Het is vrij duidelijk dat enkele grote partijen de inhoud van de mondiale nieuwsvoorziening bepalen.

Dat dit eng is mag duidelijk zijn.

Ik heb geen idee hoe we dit kunnen aanpakken, we 'geven' mensen, Overheid, Banken, grote bedrijven, enz. Enorm veel macht.

Na een tijdje hebben we totaal geen grip meer op die mensen instanties.

En binnen no time denken die mensen voor ons dingen te kunnen bapalen die goed voor ons zouden zijn.

En dan gaat het mis

 

Met zo'n macht bij enkele mensen vraag je je af hoe het kan dat ze niet eens een psychologies onderzoek hebben ondergaan.

Maar goed ik heb ook niet echt een oplossing voor dit soort zaken.....

 

Kleinere organisaties, lokale gemeenschappen, maar dat is haaks op schaalvergroting enz.

Zal uiteindelijk toch ook veroorzaakt worden dat we zelf nooit echt tevreden zijn en altijd meer willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijkman Groenink (oud geld) staat zo extreem ver buiten de realiteit en de "normale Nederlander", dat ik er geen woorden voor heb.... Dat deze man überhaupt nog een financiële positie mag bekleden... Het is werkelijk on-voor-stel-baar... Een van de grootse financiële idioten die we ooit gekend hebben... En ik sta niet vaak met mijn bek vol tanden, wat een gotspe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijkman Groenink (oud geld) staat zo extreem ver buiten de realiteit en de "normale Nederlander", dat ik er geen woorden voor heb.... Dat deze man überhaupt nog een financiële positie mag bekleden... Het is werkelijk on-voor-stel-baar... Een van de grootse financiële idioten die we ooit gekend hebben... En ik sta niet vaak met mijn bek vol tanden, wat een gotspe...

 

wat ik niet snap is dat jij het niet snapt;)

 

je weet toch dat het smeerlappen zijn??

ons kent ons. ze zeggen amice tegen elkaar, of kearel als ze mekaar tegenkomen, dat is volkomen ander slag mensen.

 

het zijn net politici hoor.

ze zeggen het 1 en doen het ander

beetje naar links draaien beetje naar rechts draaien en er dan toch niet uit kunnen komen.

 

het intresseert ze ook nog geeneens ene klap wat je van ze zegt of vindt, gewetenloosheid is ongelofelijk.

het is van alle tijden en het wordt alleen nog maar erger hoor in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik niet snap is dat jij het niet snapt;)

 

je weet toch dat het smeerlappen zijn??

ons kent ons. ze zeggen amice tegen elkaar, of kearel als ze mekaar tegenkomen, dat is volkomen ander slag mensen.

 

het zijn net politici hoor.

ze zeggen het 1 en doen het ander

beetje naar links draaien beetje naar rechts draaien en er dan toch niet uit kunnen komen.

 

het intresseert ze ook nog geeneens ene klap wat je van ze zegt of vindt, gewetenloosheid is ongelofelijk.

het is van alle tijden en het wordt alleen nog maar erger hoor in de toekomst.

 

Ja, maar dit is zo bizar, het is in de categorie van: Holleeder minister van Justitie maken, een seriemoordenaar verantwoordelijk maken voor Volksgezondheid en een kind van 3 jaar oud met zijn skelter als minister van Verkeer en Waterstaat aanstellen... Deze man is dermate incompetent dat hij naar Nederlandse maatstaven eigenlijk opgenomen moet worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...