Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vliegende motorfiets (Gyrocopter) nu leverbaar


Tom

Aanbevolen berichten

Het is 50 jaar geleden dat de Jetsons (Tekenfilm) lieten zien dat we door de lucht vliegen de in auto en geen weg meer nodig hebben.

Alleen een start en landingsbaan

Dit is natuurlijk het ultieme preppervoertuig, nog effe wachten tot de prijs zakt! en er iets meer in kan

 

En nu staan we eindelijk ​​aan de vooravond van die langverwachte mijlpaal, als 's werelds eerste vliegende motorfiets gaat in de verkoop.

 

De Pal-V One Helicycle is een twee-zits hybride auto en gyrocopter dat de files tot het verleden maakt .

 

Tenminste voor GB

 

Pal-V One is een motorfiets en gyrocopter en kost $ 395,000 (£ 230,000)

Het schakelt tussen wielaandrijving en flight mode in slechts 10 minuten

Eigenaren moeten een rijbewijs en Sport Pilot Certificate hebben (GB)

 

Het voertuig haalt snelheden van 112mph en vliegt op een hoogte van 4000 ft

 

Lees meer op de Dailymail

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=SgHSaNtAMjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast ghostwhiper
Een hoop geld voor een vliegende fyra waar je in NL nergens mee mag vliegen.

.

 

Hoezo nergens in Nederland vliegen?

Het ding is gebouwd en geregistreerd in Nederland

En je mag er gewoon mee vliegen als je je papieren hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo nergens in Nederland vliegen?

Het ding is gebouwd en geregistreerd in Nederland

En je mag er gewoon mee vliegen als je je papieren hebt

 

Als ik mijn papieren heb mag ik dan in mijn achtertuin opstijgen en bij jou inde achtertuin landen om samen een kopje thee te drinken? M.a.w. mag je zomaar overal vliegen met dit ding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn papieren heb mag ik dan in mijn achtertuin opstijgen en bij jou inde achtertuin landen om samen een kopje thee te drinken? M.a.w. mag je zomaar overal vliegen met dit ding?

 

Waarschijnlijk niet, zullen wel vluchtplannen etc bij nodig zijn en allerlei andere regeltjes. Regelgeving loopt helaas vaak 20 jaar achter bij de techniek. Vandaar de paniek ook over de google glasses nu. Zowieso, als veel mensen zo'n ding zouden kunnen vliegen zouden er direct klachten komen over de geluidsoverlast. En terecht waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk niet, zullen wel vluchtplannen etc bij nodig zijn en allerlei andere regeltjes. Regelgeving loopt helaas vaak 20 jaar achter bij de techniek. Vandaar de paniek ook over de google glasses nu. Zowieso, als veel mensen zo'n ding zouden kunnen vliegen zouden er direct klachten komen over de geluidsoverlast. En terecht waarschijnlijk.

 

Daar doelde ik ook op. Het is een geweldige uitvinding en het lijkt me prima toepasbaar om files en dergelijke te vermijden. Als je vervolgens nergens ermee mag vliegen of alleen vanaf reguliere vliegvelden, dan heb je er nog weinig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...