DutchPointOfView Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 ff goed doen hoor :-p Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 hahhahaha de facepalms zijn geweldig! Ik gebruik ook vaak van dat plaatje van Picard in discussie omdat het plaatje alles omschrijft wat ik op dat moment er van denk hahahahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Gisteren Goodbye World gekeken en er zat inderdaad niet veel 'end of the world' in maar meer een groepje in hun BOL die de boel afwachten. Wel een tikkie optimistisch zoals het gebracht werd, ik denk niet dat mensen nog zo relax doen, zat weinig spanning in. How i live now ook maar eens kijken dan, ben ook nog steeds bezig met The Road, die wel erg goed in beeld brengt hoe beroerd het kan worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchPointOfView Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Gisteren Take Shelter gekeken, ondanks dat het om een schizofrene kerel gaat, vond ik het toch wel een interessante film. Doordat zijn medische toestand niet bekend was bij de anderen, was het wel interessant te zien wat voor slechte reacties hij kreeg van de mensen om zich heen op het feit dat hij begon te preppen voor een tornado. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 SPOILER ALERT: De hippies/yuppen gaan dood, de oorspronkelijke gemeenschap verdeelt de buit en zit de apocalypse vreedzaam uit.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.