Enigma13 Geplaatst: 21 januari 2015 Delen Geplaatst: 21 januari 2015 Ik ben aan het experimenteren met een Zibro-kloon, een Dyna-Gló RMC-CE3451C. Jaren geleden voor noodgevallen gekocht bij de Karwei. Helaas ben ik zelfs na flink wat zoeken op internet nog geen adresje tegengekomen waar ik nieuw lont zou kunnen kopen. Ik neem aan dat Zibro-lont beter te verkrijgen is want dat is tenslotte het orgineel. Zou ik dat Zibro-lont voor de Dyna-Gló kunnen gebruiken? Nuttige adresssen waar ik tegen een redelijke prijs lont kan bestellen/kopen zijn altijd welkom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2015 Ik ben aan het experimenteren met een Zibro-kloon, een Dyna-Gló RMC-CE3451C. Jaren geleden voor noodgevallen gekocht bij de Karwei. Helaas ben ik zelfs na flink wat zoeken op internet nog geen adresje tegengekomen waar ik nieuw lont zou kunnen kopen. Ik neem aan dat Zibro-lont beter te verkrijgen is want dat is tenslotte het orgineel. Zou ik dat Zibro-lont voor de Dyna-Gló kunnen gebruiken? Nuttige adresssen waar ik tegen een redelijke prijs lont kan bestellen/kopen zijn altijd welkom. Voor dit type kachel zijn pitten gewoon verkrijgbaar. Hier bv. http://www.olielampen.nl/kachel-katoen.html?merk_kachel=101 Je kan het ook in Amerika bestellen, meestal goedkoper zelfs met de verzendkosten: http://www.milesstair.com/by_make/Dyna_Glo_Kerosene_Heaters.html @carismo: Indien de pit te hoog is afgesteld krijg je snel een harde zwarte rand. Een keertje leeg laten branden is een prima idee, slijt je pit ook meteen een beetje af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eduard Geplaatst: 25 oktober 2022 Delen Geplaatst: 25 oktober 2022 Ook een vervuilde KHF 110 gescoord - dankzij tips goed schoon en brand als een tierelier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.