easy Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Pff...verslavend dat preppen.... weer wat gekocht voor SC Nunspeet.. http://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/eten/pannen-voedsel-ed/billy-kettle-1-6l.html Je zou bijna denken dat er geen andere winkel is... Het is iig compact genoeg om mee te nemen en t kan tegen een stootje. En makkelijk schoon te houden... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 @easy: Simpel en RVS, 'k vind mooi. (likes +1) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 zeker een mooi setje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Zoals @JamHard zei: mn woodstove past er in..en nog wat kleine dingetjes. Nu heb ik wel de basic dingen aangeschaft. Kijken wat ik verder nog tegen kom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Kijken wat ik verder nog tegen kom.Altijd een gevaarlijke uitspraak...je vindt "altijd wat" ..meer gear, mooiere spullen, lichtere spullen, superder spullen, maar vinden zal je het Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 3 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2014 @Stuudje...ja, ik weet het. .ik fotografeer veel. ..ook daar is er altijd wel iets wat mooier of beter is...maar het kostenplaatje is ook niet onbelangrijk. ...:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 3 februari 2014 Delen Geplaatst: 3 februari 2014 Zoals @JamHard zei: mn woodstove past er in..en nog wat kleine dingetjes. Nu heb ik wel de basic dingen aangeschaft. Kijken wat ik verder nog tegen kom. Hele mooie set easy, ben er zelf zeer tevreden over. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.