Preppie Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 "The Prepper Project" geeft een gratis vijfdaagse online soortement cursus. Hieronder de link naar de website alwaar je meer info over deze 5-daagse kunt lezen. http://thesurvivalsummit.com/ Join Us For The SURVIVAL Summit? January 20-26th, 2014 This January, the founders of The Prepper Project will be hosting an exclusive online event that we’re calling ‘The Survival Summit’: It’s going to be a FREE, five-day, online training summit where 25 of the world’s most sought-after experts on Survival and Self Reliance will be teaching online classes, giving you 5 solid days and over 24 hours of training and strategies with the single focus of keeping your family alive, safe, and fed during a triggered societal collapse. http://thesurvivalsummit.com/schedule/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Penn83 Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Virusscanner slaat wel op hol als je naar die site gaat.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Misschien handig om dit draadje samen met het andere draadje te koppelen? http://preppers.nl/forum/threads/8345-Free-online-survival-conference-JANUARY-20-26-2014?highlight=Online+survival verder ben ik wel benieuwd naar de survival lessen die gegeven worden en heb mezelf ook aangemeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Ik vraag me toch wel sterk af wat je hier van zult leren, aangezien de praktijk kennis een beetje moeilijk online te regelen valt.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Misschien handig om dit draadje samen met het andere draadje te koppelen? http://preppers.nl/forum/threads/8345-Free-online-survival-conference-JANUARY-20-26-2014?highlight=Online+survival verder ben ik wel benieuwd naar de survival lessen die gegeven worden en heb mezelf ook aangemeld Helaas dat draadje over het hoofd gezien. Bedankt voor de tip van dat draadje met link. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 januari 2014 Delen Geplaatst: 19 januari 2014 Morgen begint het. 9 a.m PST 'k Heb me ingeschreven en het tijdverschil was geen probleem (zoals ik eerst dacht) want het blijft 24 uur beschikbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 19 januari 2014 Delen Geplaatst: 19 januari 2014 Hmm, interessant. Die filmpjes, als ze een beetje goed zijn, moesten we maar eens opslaan :-) CAN I DOWNLOAD THE INTERVIEWS? These are very large files, so we’re making them available via streaming. (Over 20,788+ Gigabytes of video footage. Yah. You don’t want to try downloading it. ;-) Ja hoor, tuurlijk, want streamen kost op magische wijze minder dataverkeer dan 't opslaan... Hoop dat ze meer verstand van survival hebben dan van computers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Iemand de dag 1 filmpjes al bekeken? Zo ja, is 't wat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Ik heb nog niets gekeken, maar voor geïnteresseerde. Ik downloadt ze allemaal in het kader leuk voor later Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Ik heb nog niets gekeken, maar voor geïnteresseerde. Ik downloadt ze allemaal in het kader leuk voor later Oke, we wachten op de links. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hslot4 Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Ik heb de hele summit gedownload nu nog een site vinden waar ik ze kan posten voor mensen die het gemist hebben dus als iemand nog een site weet waar ik ze kan uppen pm please Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 Ik heb de hele summit gedownload nu nog een site vinden waar ik ze kan posten voor mensen die het gemist hebben dus als iemand nog een site weet waar ik ze kan uppen pm please Hoe groot is het bij elkaar? 'k Vermoed aardig aan de forse kant en dan zal het lastig worden via een site. Als je torrents gebruikt (uTorrent bv.) zou je een torrent kunnen aanmaken met een specifieke code in de naam zodat we hem kunnen vinden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 Ik heb de hele summit gedownload nu nog een site vinden waar ik ze kan posten voor mensen die het gemist hebben dus als iemand nog een site weet waar ik ze kan uppen pm please Geweldig, ik heb er toch een aantal gemist door drukte.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 Ik vraag me toch wel sterk af wat je hier van zult leren, aangezien de praktijk kennis een beetje moeilijk online te regelen valt.... De bedoeling is dat je met je ipad het bos ingaat en via 3g of de telenet homespot de filmpjes bekijkt en ondertussen uitprobeert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 De bedoeling is dat je met je ipad het bos ingaat en via 3g of de telenet homespot de filmpjes bekijkt en ondertussen uitprobeert Hoor je zelf hoe dit overkomt.....? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.