Tanfana Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Op marktplaats staat een gratis coleman benzinelamp in Breda. Ik zou hem zelf wel willen hebben maar Breda is mij veel te ver weg. Het is advertentie nr 766207074. Ik hoop dat iemand hier de lamp wil adopteren. (En meeneemt naar Sc om hem te laten zien) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 gereserveerd ... staat er Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Haha kreeg hier ook al een berichtje dat deze inmiddels op gereserveerd staat dus net te laat bedankt voor de tip @Tanfana Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 was ik toch iets sneller dan jij 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 was ik toch iets sneller dan jij heel veel plezier ermee Highway en weet nu ook dat hij naar een mooi adres gaat en niet ergens achter in een schuurtje beland wil wel een keer foto's zien wanneer deze in gebruik is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Tja, ik had gewoon moeten bellen en hem reserveren. En daarna pas hier neerzetten. Weer wat geleerd. Oh, heb je hem @Highway. Mooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 ehm @Vempain, ik heb 'm voor @Tanfana hoor... dat vroeg ze hier boven. Kijk, dat ding is uniek en oud en ook nog gratizzz... Als ouwe lampen gek snap ik dat je direct moet bellen en reserveren, vervolgens al je echte vrienden belagen om te helpen dat ding daar te redden van de schroot... dus dat komt goed, ik heb 10 dagen gekregen om dat te regelen, het kost Tanfana enkel een fles wijn voor de huidige eigenaar, maar dat zal wel lukken neem ik aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 ehm @Vempain, ik heb 'm voor @Tanfana hoor... dat vroeg ze hier boven. Kijk, dat ding is uniek en oud en ook nog gratizzz... Als ouwe lampen gek snap ik dat je direct moet bellen en reserveren, vervolgens al je echte vrienden belagen om te helpen dat ding daar te redden van de schroot... dus dat komt goed, ik heb 10 dagen gekregen om dat te regelen, het kost Tanfana enkel een fles wijn voor de huidige eigenaar, maar dat zal wel lukken neem ik aan. ik ben juist meer een coleman liefhebber 10 dagen moet wel lukken om deze uit breda te krijgen. Mocht het niet lukken geef dan even een seintje dat ik deze moet halen en dan komt het jou kant uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 geef dan even een seintje dat ik deze moet halen en dan komt het jou kant uit als het voor jou een kleine moeite is, ga je gang, wil je dat doen? dan zal ik het adres naar je sturen, en neem jij dan een fles wijn voor die man mee? dat was de deal vanwege 10 dagen. Maar voor wie is nou deze lamp uiteindelijk? voor jou of voor @Tanfana? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 als het voor jou een kleine moeite is, ga je gang, wil je dat doen? dan zal ik het adres naar je sturen, en neem jij dan een fles wijn voor die man mee? dat was de deal vanwege 10 dagen. Maar voor wie is nou deze lamp uiteindelijk? voor jou of voor @Tanfana? Voor @Tanfana Maar is geen enkel probleem om op te halen, woon zelf maar een paar kilometers verder op. Bij de meeste shelter campings zijn we wel aanwezig dus dat gaat vast goed komen om het bij de juiste persoon te krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Mooi mensen, zo samen werken...schitterend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2014 @Highway ik vind het een gave lamp. Voor mijn is het belangrijk dat die niet in een schuurtje beland. Omdat Breda voor mij te ver is, wil ik graag dat ie bij iemand van dit forum terecht komt. Ik had niet in de gaten dat jij hem gereserveerd had. Daarom dacht ik, net als jij, dat ik hem eerst had moeten reserveren en daarna pas op het forum had moeten aanbieden. Dus als ik een keer foto's of een live demonstratie op een sc kan zien ben ik tevreden. (En dan drinken we er op de sc er een wijntje bij). Maar als je lampen genoeg hebt wil ik hem natuurlijk zelf adopteren. En die fles wijn komt dan natuurlijk wel goed. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Van mij mag je hem ophalen en houden @Vempain. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Van mij mag je hem ophalen en houden @Vempain. Ophalen zal ik wel doen, maar ga hem niet houden. Deze is echt voor jou Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Veel plezier met deze lamp @Tanfana. Ben wel benieuwd of je deze weer goed kan laten functioneren. Er zitten 2 kousen in dus er komt wel een klap licht uit als ie weer goed werkt... en anders grote vlammen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 Maar ook daar kunnen we op het forum mee helpen met informatie om deze in optimale conditie te krijgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2014 @Vempain neemt de lamp mee naar sc in mei. Dan kunnen we samen kijken hoe die het doet. Ik kijk er naar uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 ja klopt, even het model, type en productie jaar achterhalen op bijvoorbeeld http://tgmarsh.faculty.noctrl.edu/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 12 januari 2014 Delen Geplaatst: 12 januari 2014 @Highway @Tanfana meestal zijn die coleman lampen goed te reviseren en met de deskundigen hier zeker! Ik heb zelf een oude petroleum lamp gereviseerd en mijn coleman voorzien van een nieuwe generator. . Branden lekker! Veel plezier met de lamp! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 Vanavond de coleman benzine lamp gelijk even opgehaald bij de vorige eigenaar. Het gaat om de Coleman model 220E welke alleen in het jaar van 1961 geproduceerd is en ook nog maar een kleine oplage heeft. Misschien ook nog een leuk feitje, deze lampen kosten op ebay toch nog rond de 100 euro Er is wel wat werk aan om deze weer in orde te krijgen en dit gaan een paar hele zware maanden voor ons worden om deze hier te laten staan zonder deze alvast op te knappen zodat hij werkend naar @Tanfana kan De kousjes moeten vervangen worden aangezien die niet meer heel zijn. En een goede schoonmaakbeurt om wat oppervlakkig roest te verwijderen is ook nodig, wel is dat verstandig om dat met een milder anti-roest middel te doen aangezien het toch wel kwetsbaar materiaal is. Druk wordt wel netjes opgebouwd maar is toch verstandig om even de rubbers ook te vervangen aangezien het niet bekend is hoe lang deze er al in zitten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 13 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2014 Hij is echt gaaf! Ik ga op zoek naar nieuwe rubbertjes. @Vempain als jje het echt niet kan laten ga dan je gang. Maar volgens mij heb je genoeg te doen de komende tijd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 leuk dat zal wel lukken. hier de instruction manual http://www.oldtowncoleman.com/manuals/220E.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 13 januari 2014 Delen Geplaatst: 13 januari 2014 Hij is echt gaaf! Ik ga op zoek naar nieuwe rubbertjes. @Vempain als jje het echt niet kan laten ga dan je gang. Maar volgens mij heb je genoeg te doen de komende tijd Haha je hebt gelijk dat ik mezelf de komende maanden absoluut niet hoeft te vervelen, er is hier meer dan genoeg te doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.