Stuudje Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Mooi gedaan! Mooi draad...op "arteficial sinew" kan je dat vinden. Sterk en dun, ook handig in je noodpakket omdat het zo weinig ruimte inneemt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Mooie gemaakt @knutsel suze (he fnck de mention werkt weer eens niet). Ben niet zo van die harige sheaths. Ondanks dit toch er netjes gemaakt, mooi strak gestikt ook. Ik heb het ook niet zo op harige schedes. Ik zal effe een Braziliaanse actie plegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 9 maart 2014 Delen Geplaatst: 9 maart 2014 Ik heb het ook niet zo op harige schedes. Ik zal effe een Braziliaanse actie plegen. ..... Dat was de reden dat ik maar sheaths noemde ipv schedes....komen dan alweer snel vreemde ideëen over enzo. Ach met jou het ik het kunnen weten...... Volgende keer beter lekkere harige schede knutselaar Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.