Scratch Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Er is een speciale manier om je in een wollen deken te wikkelen, maakt een slaapzak overbodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Nou, niet helemaal, zijn hoofd is niet goed, niet bedekt...maar verder lijkt het wel op wat ik bedoel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Nou, niet helemaal, zijn hoofd is niet goed, niet bedekt...maar verder lijkt het wel op wat ik bedoel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Dat is mooi spul @chrisprep. Inspirerend. Net getest in de regen, een wollen deken. Als hij nat is kan je er gewoon onder slapen (met een tussenlaag, in dit weer, in een tentje) en het blijft warm. Ben benieuwd naar jullie volgende creatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 22 december 2013 Delen Geplaatst: 22 december 2013 Daar kan geen fleece tegenop, mooie hoodies! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joop Geplaatst: 29 december 2013 Delen Geplaatst: 29 december 2013 Vakwerk hoor die truien Misschien zijn ze nog een beetje te groot om zo te dragen? Voordeel voor dit als prep plan is als je bedenkt ik ga ook 5 truien maken en er komt niets van dat je de ruwe materiaalen ook prima kunt gebruiken voor hetzelfde doel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.